tuinhuwelijk

• maria

Trouwen in tuin mag in Heerenveen

Gepubliceerd op 26 juli 2013, 14:53Laatst bijgewerkt op 26 juli 2013, 16:27

HEERENVEEN - Trouwen in je eigen achtertuin is vanaf nu mogelijk in Heerenveen.

De gemeente heeft een besluit genomen dat trouwen of het sluiten van een partnerschap in de buitenlucht toestaat. Dit op voorwaarde dat de plechtigheid in een tuin of op een terras is dat in de nabijheid ligt van een overdekte uitwijkmogelijkheid.

Om het nog persoonlijker te maken, mogen bruidsparen vanaf 2014 ook hun eigen trouwambtenaar meenemen. Deze trouwambtenaar ‘voor één dag' krijgt een spoedcursus van de gemeente.

uit: Leeuwarder Courant 27-07-2013

• plantadvies

Oh leuk. Zou prachtig zijn al die bloeiende bloemen op de achtergrond van je foto`s.

Plantadvies

• dinie60

onze buren zijn om 7 uur s,avonds getrouwd in de tuin van de bruid haar ouders,de ambtenaar kwam op de fiets ,en het was een gezellige boel in OSPEL.groeten dinie

• anja

Wat een leuk idee.

• anneke Im

mijn oppaskind geweest van af haar geboorte tot13jaar.

Nu horen ze nog tot de familie.ook de ouders

mijn man was getuige bij het huwelijk.in de tuin van de echte oma gedaan .

Hier komt de bruidegom met de ambtenaar .

en dit is de bruid met haar vader

.

• kitty

Wat leuk Anneke en de bruidegom heeft das en corsage mooi op har jurk afgestemd!!

En wat leuk dat trouwen in de eigen tuin…!

• plantadvies

Leuk (tu)

• anja

Leuk dat het kan.

Mooi paar en mooie foto's

• boerderij bert

Schattig.

• Margriet

Ik vind dat echt geweldig, trouwen in een tuin. Goed!!!

En Anneke, wat fantastisch dat je nu bijna familie bent van je oppaskind. Dat past ook helemaal bij jou en Piet. Jullie verspreiden dat gewoon. De aandacht en liefde voor mensen. En dat krijg je terug. Heel erg mooi!