het grote genieten

• loes

wat is het heerlijk om alles zo te zien bloeien. de planten hebben de hitte goed doorstaan. alleen ben ik teleurgesteld in alle mooie pelargoniums. groeien prima, maar bloemen stellen niets voor. jammer

• anja

Dat zijn mooie foto's Loes.

Maar die oranje bloem die is apart .

Ook al is het geen witte vind ik hem mooi.

• loes

de crossandra. wordt altijd als klein bloeiend kamerplantje verkocht. had hem vorig november gekocht en na de bloei laten staan omdat hij zo'n prachtig glimmend blad heeft. heel de winter geen blaadje laten vallen terwijl ik hem soms wekenlang geen water gaf ! ik las ergens dat hij in oa sri lanka als struik groeit en heb hem in april in een grotere pot gezet. al snel ging hij bloeien ; mooier en grotere bloemen dan binnen. en dat doet hij inmiddels al maanden lang. wortels komen onder uit de pot en ik weet zeker dat als hij de kans krijgt, hij nog veel groter zou groeien. een goede investering geweest. oranje is ook niet echt mijn kleur, maar dit sprak mij wel aan.

• plantadvies

Mooi.

Plantadvies

• kuuk

Oh wat mooi allemaal. Echt genieten dus.

• martine

Even geen tijd voor foto's, maar de Rehmannia bloeit prachtig, het stekje van jouw rode pelargonium ook,de hibiscus idem dito, de chirita staat op bloeien,de nicandra blijft maar doorgaan, de francoa groeit voorspoedig, kortom mij hoor je niet klagen! Allemaal mooie planten van Rotterdamse tuindames (tu)