foto's plaatsen prikbord

• Johanne14

Dag allemaal,

Ik heb gezocht via discussie en de zoek button, maar ik kom er niet uit. Ik weet niet meer hoe je foto's moet plaatsen. Ik kan een link plaatsen, maar ik heb geen link van mijn foto's. Wie kan mij de link sturen waarin het wordt uitgelegd?

Ik heb n.l. een heester waarvan ik niet weet hoe die heet. Wil heel graag de naam weten.

Bedankt vast en fijne dag.

Hier is het droog en niet warm, heerlijk:)

Met groet,

Johanne

• karin70

Ik doe het via tinypic.com, werkt goed.

• Paula

Zoals Karin al zegt, ga naar www.tinypic.com. Upload daar je foto en plak de URL in je bericht. Let op, je ziet de foto pas als je het bericht opnieuw opent

• Johanne14

Hallo Karin 70 en Paula,

Ik ben zeker een uur bezig geweest om te proberen mij te registreren bij Tinipic, heb daarna geprobeerd bij Photobucket, daar had ik vroeger een account. Beide lukt niet. Het lijkt wel alsof Tinypic geen leden meer neemt. Dat las ik ergens. En bij Photobucket krijg ik geen zipcode. Ik hou het nu voor gezien, ga mijn slaapje doen.

Mijn tuintje is tot zover klaar. Had jullie zo graag foto's laten zien + een foto van die onbekende struik. Maar helaas,(td) lukt niet. Morgen is er weer een dag, dan probeer ik het met vernieuwde energie.

Fijne dag.

• anneke Im

http://i42.tinypic.com/2s1m4ra.jpg

je hoef helemaalniet te registreren

alleen maar uploaden .dan komt er play en dat tik je in de ruimte die leeg is

dan komt de link voor forums die kopieer en plakt het op je bericht .

ga dan naar bekijken onder in van jebericht ,dan kan je zien of d foto komt zo ja dan klik je op bericht posten .heel een voudig

Anneke

• kuuk

(tu)(tu)(tu)

• Johanne14

anneke Im Schreef:

——————————————————-

> http://i42.tinypic.com/2s1m4ra.jpg

> je hoef helemaalniet te registreren

> alleen maar uploaden .dan komt er play en dat tik

> je in de ruimte die leeg is

> dan komt de link voor forums die kopieer en plakt

> het op je bericht .

> ga dan naar bekijken onder in van jebericht ,dan

> kan je zien of d foto komt zo ja dan klik je op

> bericht posten .heel een voudig

> Anneke

Goedemorgen Anneke,

Ik dacht dat ik jou gisteren had bedankt voor je uitleg, niet dus. Kan het bericht niet meer terugvinden. Je hebt het mij zo duidelijk uitgelegd, maar het lukt me niet. Ga vandaag opnieuw proberen. Ik was/ben ook echt zo vreselijk moe, al die tijd mensen over de vloer “grond” en zorgen voor hen. (Niet klagerig bedoelt hoor, ben intens gelukkig met mijn nieuwe tuin) Het foto's plaatsen zal heus wel een keertje lukken. Fijne dag en vr. groet van Johanne

• Johanne14

Ik geloof dat het is gelukt. Een foto van een plant die is aan komen waaien. Ben benieuwd wat jullie denken dat dit voor plant/heestertje is. Ik gok op Liguster, maar vind de blaadjes zo ver van elkaar staan.

Nu de link.

• loes

(tu)

• anneke Im

Het is geen liguster maar ik denk meer aan verwilderde laurierstruiken (lauris nobillis)

rustig aan hoor Johanne niks moet alles mag!!

groetjes Anneke