Hedera/klimop

• Sylvi

Hallo allemaal! Ik kijk regelmatig op dit prikbord en heb al veel nuttige tips gelezen en prachtige foto's van mooie tuinen bewonderd. Nu ben ik zelf helaas niet in het bezit van ‘'groene vingers’', maar ik doe m'n best.

Binnenkort ga ik de hedera/klimop in mijn voortuintje drastisch snoeien. Heb ooit, jaren geleden, een paar stekjes van een aardige buurvrouw gekregen en het groeit letterlijk als kool!

Voordat ik alles in de gft bak deponeer, vroeg ik me af of ik misschien iemand een plezier kan doen met gratis stekjes???

• anneke Im

ik niet maar misschien bij je zelf in de buurt of bij een tuinveringing .

. Hedera is heel makkelijk te stekken .dus hier op het prikbord weten ze dat wel.

Leuk dat je aan ons denkt!

Ga weer terug naar de tuinwas ook lekker bezig .op een rustige manier.

groetjes Anneke

• loes

oei, hier hebben we laatst nog een heftige discussie over gehad. de een zet de tuin vol en de ander heeft de handen vol aan het verwijderen ervan. zelf ben ik het gelukkig ook helemaal kwijt, maar zie regelmatig jonge plantjes waar de vogels het zaad verspreid hebben. gelijk weghalen. in de buurt staat nog zat van het spul.

• maria

Wie gratis mooie kleinbladige hederastekken wil halen mag bij mij met een ploeg van zo'n 10 mensen een dagje komen trekken. Ik zorg voor soep en broodjes! :D

• Goof

Maria,jammer dat ik zo ver van je vandaan woon het lijkt wel gezellig.

Goof

• Sylvi

Hoi Anneke, dank voor je vlotte reactie. Tuinvereniging is inderdaad een optie, zal bij mij in de buurt informeren. Thanks!

• boerderij bert

Hier kun je 200000 stekken gratis ophalen. Wel zelf doen.

En momenteel gratis kleine blauwe pruimen.

Heb er veel te veel.

• anneke Im

ohhhhhh Bert kom wat dichter bij ons wonen ??????????

ik kom direct voor ………de pruimen en voor jou nattuurlijk.hahaha

gr Anneke

• cdjpronk

En voor een fles port?

Lijkt mij heerlijk, woon je in Maassluis? Grapje.

Kees.:)-D