vanmorgen vroeg heeft het hier lange tijd zachtjes geregend en in de loop van de ochtend deed de zon zijn best om even tevoorschijn te komen. planten genieten en ik ook van wat er nog allemaal staat te bloeien.
Bij ons regende het tot ca. 11 uur ‘s ochtends, daarna werd het toch nog weer erg lekker buiten. Wat heb je nog veel in bloei! Mooi, bij mij bloeit er nog veel geel, rudbeckia in verschillende varianten, de herfstasters komen al heel aarzelend en de hemelsleutel begint roze te kleuren. En ik heb natuurlijk dahlia’s in diverse kleuren, daar geniet ik ook enorm van.
Groeten,
Anly
Mooi, mooi, mooi! De duranta erecta is bij jou wel heel erg donkerblauw. En de grootbloemige zachtpaarsblauwe isotoma vind ik prachtig. Hier bloeit de salvia uliginosa nu ook volop en heel mooi. Wordt druk bezocht door hommels.
Wij hebben nu het laatste open weekend van het seizoen achter de rug (was nog erg druk bezocht) en ik kan me nu beter op de tuin en de planten concentreren. Foto's maken, zaden oogsten, nog wat stekken en alvast zaaien voor volgend jaar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?