een wolk van blauw

• loes

vanmorgen vroeg heeft het hier lange tijd zachtjes geregend en in de loop van de ochtend deed de zon zijn best om even tevoorschijn te komen. planten genieten en ik ook van wat er nog allemaal staat te bloeien.

• Anly

Bij ons regende het tot ca. 11 uur ‘s ochtends, daarna werd het toch nog weer erg lekker buiten. Wat heb je nog veel in bloei! Mooi, bij mij bloeit er nog veel geel, rudbeckia in verschillende varianten, de herfstasters komen al heel aarzelend en de hemelsleutel begint roze te kleuren. En ik heb natuurlijk dahlia’s in diverse kleuren, daar geniet ik ook enorm van.

Groeten,

Anly

• kuuk

En bij ons goot het tot zo'n half elf en ‘s middags weer een heerlijk zonnetje. Wat een prachtige allemaal. Heb even op een bloempje gedrukt zodat ik ’m uitvergroot kreeg. Nou genieten hoor. (was die functie al weer helemaal vergeten). Lekker druk ook.

• anneke Im

dat is ook nog veel Loes .

Hier begint het nu wel de bloei ,wat te minderen en zeker na al die regen buien ,het was om 12 uur flink raak hier en het regent nog steeds.

maar ik blijf optimistisch !~!!(:D

• boerderij bert

Bij ons loopt het ook heel hard achteruit.

Al met al voor ons een prut jaar.

Ook de moestuin is, op een paar groenten na, helemaal niks.

Maar gauw vergeten dit jaar.

• loes

helemaal mee eens - gewoon lekker andere dingen gaan doen. over 4 weken zitten we op het bloemeneiland Madeira. hoop dat ik daar nog een beetje na kan genieten voor we echt de winter induiken. en wat zal die weer brengen ? gelukkig geen mens die het weet.

• mike

Mooi, mooi, mooi! De duranta erecta is bij jou wel heel erg donkerblauw. En de grootbloemige zachtpaarsblauwe isotoma vind ik prachtig. Hier bloeit de salvia uliginosa nu ook volop en heel mooi. Wordt druk bezocht door hommels.

Wij hebben nu het laatste open weekend van het seizoen achter de rug (was nog erg druk bezocht) en ik kan me nu beter op de tuin en de planten concentreren. Foto's maken, zaden oogsten, nog wat stekken en alvast zaaien voor volgend jaar.