wie doet dit ?

• loes

mijn dichorisandra thyrsifolia (blauwe gember/bamboe wat het geen van beiden is) was net goed aan het uitlopen. had een van de 2 planten op de grond gezet en gistermorgen viel mijn oog op het nieuwe stammetje met een mooie hap eruit. was nog helemaal sappig, dus moest kort ervoor gebeurd zijn. de plant in pot stond in een zinken emmertje, dus de dader moest toch wel wat moeite doen. komt dit jullie bekend voor ? zou wel willen weten welke beestjes snachts hier rondscharrelen.

zal van het bovenste stuk maar een stengelstek maken en niet meer op de grond zetten.

• martine

Ik sluit me aan bij deze vraag: ditzelfde had ik een tijdje terug in 2 bloemstelen van kniphofia! Ze waren half opgegeten door het een of andere hongerige iets……

• Paula

Lijkt wel bevervraat, hihi.

Paula

• anja

Nou paula je was niet alleen die dat dacht.

Dat was ook mijn eerste ingeving.:D

• loes

martine en ik hebben wel beiden een vijver(tje), maar bevers in rotterdam ? ik zou dat wel leuk vinden. vraag ik entreegeld bij mijn achterhek :)

• anja

Een konijn misschien?

• Paula

(:D(:D(:D

• maria

Muizen houden van sappige hapjes en ze kunnen goed klimmen…..

• mike

Ratten ook….

• loes

klinkt smerig, maar ik zoek het ook in de richting van een rat of muisje. er zijn hier ook egeltjes, maar zie zo'n beestje nog niet die zinken emmer inkruipen om bij dit hapje te komen. inmiddels het beschadigde stuk er afgesneden en ligt nu een beetje te drogen. morgen zal ik het in een potje zetten. zo zijn de instructies op internet