nee, niet in mijn tuin, maar hier op het eiland madeira, waar wij nu verblijven. wat is dit genieten. ik val van de ene verbazing in de ander. alles wat wij hebben staan, maar 10x groter. het is echt alsof er ooit een zak vol zaad uitgestrooid is met de mededeling, doe je best !! zo'n klein eiland, maar zo divers. om iedere bocht schuilt weer een verrassing. hortensia en agapanthus voeren de boventoon. die zijn langs iedere weg gewoon standaard aanwezig en de rest doet zijn best om er bovenuit te komen. het is niet de beste bloeitijd maar er zijn nu ook weer planten zoals de belladonna lelie die in overvloed staan te bloeien. in de botanische en orchideen tuin verlekker ik me aan de exoten, waar ik zoveel moeite voor moet doen. de ger. maderense bloeit al lang niet meer, maar de planten staan er fris en groen bij. mooier dan die van mij ooit waren. moet zeker een keer in mei/juni terug, want dit doet mijn bloemenhart goed. thuis wacht mij volgende week een grote opruiming buiten, maar morgen geniet ik nog even van de geweldige natuur hier.
grts en een fijn weekend