herfst foto,s

• anneke Im

voordat de storm komt nog even wat bloemen uit onze tuin.

fijn weekend Anneke

• Mike

Mooi Anneke! Bij de eerste, bovenaan rechts, - is dit fuchsia blue sarah?

• anneke Im

Ja Mike stekjes van de grote plant. ,Die staat ook nog te bloeien, hoewel niet zo uitbundig meer . Er staan er nog meer in het kasje die laat ik daar maar in staan .want die zijn nog klein

hebben julile het naar je zin ?

groeten van ons beiden Anneke

• kuuk

Is zekersz mooi allemaal Anneke.

Bij mij bloeit (eindelijk) de zilverkaars mooi. Had twee mooie grote pollen, 1 heeft het te warm en te droog gehad en wordt dit jaar dus niets. De ander bloeit prachtig.

Ja als je goed kijk bloeit er veel in de tuin. Heb ook het roze doveneteltje. de geranium rosanne, wat heliantum, de lavatera en natuurlijk nog 1-jarige vlijtig liesjes en begonia's staan ook nog te pronken.

• loes

zeker nog genoeg om van te genieten. maar voor hoe lang nog ? ik ben ondanks de wind, toch vanmiddag een paar uurtjes buiten aan het “rommelen” geweest. temp was prima en hoefde maar 1x naar binnen tijdens een fel buitje, maar dat was een mooi moment om even een bakkie te doen. heb de laatste tomaten/planten maar weggegooid, phloxen afgeknipt, wat potten bij elkaar gezet op een beschut plekje en wat potten enz klaar gezet om deze week nog even schoon te maken en op te bergen. de berichten zijn bar, maar we hopen maar dat er geen nare dingen gebeuren. een gesneuvelde plant is natuurlijk niets in vergelijking met ontwortelde bomen. kijken jullie ook uit voor rondvliegende planten !!

jammer vindt ik het dat mijn cobaea scandens niet meer tot bloeien komt. zit vol knopjes, maar meer dan dat zal het niet worden. jammer, ik had me er zo op verheugd. de planten zijn enorm, dus het had een mooi plaatje kunnen zijn. ook de vorig jaar gezaaide muurbloemen hebben niet gebloeid. zijn prachtige gezonde planten, maar daar houdt het op. laten we hopen dat het een beetje milde winter wordt en koning winter gewoon de kalender in de gaten houdt.

• Hinke

Prachtig Anneke, vorige week was ik met vakantie, daarvoor bloeide ook hier nog wel het één en ander. Gister thuis gekomen van o.a. een paar dagen Parijs waar ik één verticale tuin gezien heb van Patrick Blanc, helaas niet meer maar er is zoveel te zien in Parijs we kunnen nu eenmaal niet alles, blijft keuzes maken.

Maar nu na de storm is er in mijn tuin weinig bloeiends meer over vrees.

hinke.

• anja

Mooie foto's Anneke