Lastig inloggen

• Margriet

Hoi hoi,

Iedere keer als ik op het prikbord kijk is het niet bereikbaar. Vaak onderhoud. Daarbij lukt het me heel vaak niet om in te loggen. Lastig! Heb nu alles weeeeer opnieuw aangevraagd. Dus ben er weer voor zolang het duurt.

Gr. Margriet

• anneke Im

Margriet het is twee keer voor gekomen dat er onderhoud was, maar inloggen gaat gewoon .goed . Hier is het ook stil. Ben je druk met de kweekerij nog?

groet Anneke

• Paula

Da's raar!! De laatste dagen gaat het bij mij juist vrij goed. Onderhoud is ook al weer 2 weken geleden, volgens mij.

Paula

• g.m.van wijk

Ik krijg een punthoofd van al dat inloggen,elke keer opnieuw;ik ben nu aan lutetia 19 ttoe.luut

• maria

Dat inloggen gaat bij mij al heel lang vreemd. Soms ben ik automatisch ingelogd als ik de computer aanzet, soms niet .

En ik kan andere prikborden alleen maar gebruiken als ik eerst op de tuinpagina ingelogd ben. Als ik op die andere prikborden de gegevens gebruik die ik op het tuinprikbord intoets krijg ik een foutmelding.

De startpagina's zijn oud en vertonen tekenen van geheugenverlies. Maar ja, ikzelf heb ook wel eens moeite me de namen te bedenken van planten die ik al heel lang heb. En ik hoop toch nog een jaar of tien mee te gaan en het prikbord te overleven.:D

• boerderij bert

Ik heb totaal geen problemen met inloggen. Ik heb prikbord op “Bladwijzer” staan.

Als ik die aanklik krijg ik wel eerst een zekere Willem van 9-12-2012.

Dan klik ik op discussielijst en daar is ie.

Geen probleem, misschien iets ingewikkelder.

• Margriet

Ik ben altijd wat later op de avond en dan zie ik vaak helemaal niks. Onderhoud…..deze pagina is niet te bereiken, dat soort ongein. Maar ja, we zien het wel. Nu gaat het goed! :-)

• Hinke

Hier ook geen problemen met inloggen. Wel een paar keer gezien dat er onderhoud werd gepleegd. Op een ander prikbord werd gemeld dat er al druk getest wordt met prikborden nieuwe vorm.

Hinke

• anja

Ik kon helemaal niet inloggen op alle prikborden niet

En ineens zie daar ik kan zowaar weer op alle prikborden komen.

Fijn want ik miste het hier wel.

Ik ben wel benieuwd hoe we foto's kunnen plaatsen.

• Paula

Bij mij ook vaak onderhoud maar inloggen hoef ik nooit. Tenzij……. ik de pc heb schoongemaakt. Dan wel. Maar Google Chrome (mijn browser) onthoudt de inloggegevens dus dat gaat dan ook snel.

Paula