Lastig inloggen

• cdjpronk

Ik heb het prikbord in mij favorieten staan, en ik krijg hem altijd. Maar het gebeurt wel dat als ik er een poosje niet op geweest ben, en ik wil op een bericht antwoorden dat ik dan mij wachtwoord moet gebruiken. Maar voor de rest gaat het goed.:D

• cdjpronk

Helaas had ik er nu ook last van Website niet bereikbaar stond er heel vervelend.:X

• loes

nav een vraagje aan de webmaster, schreef hij mij terug dat er nog steeds aan de startpagina's gewerkt wordt en hij helaas geen datum kon geven wanneer alles weer naar behoren werkt.

dus nog even geduld

• loes

ik was op startpagina.nl aan het zoeken naar een ander soort prikbord en zag daar dat je nu ook vanaf je smartphone/facebook op het prikbord kan. mischien vinden jullie het makkelijker om vandaaruit fotos te plaatsen ???? onze startpagina meldt dat nog niet, maar daar wordt nog aan gewerkt. dus hier linksboven op startpagina.nl klikken en dan rechts helemaal onderaan is een blokje dat je aan kunt klikken voor facebook, google enz.

• cdjpronk

Startpagina is mijn startpagina en heb nu ook facebook aan geklikt, alleen zie ik nog geen forum voor de tuinpagina.8-)

Kees.

• Paula

Je moet eens kijken Kees of tuin en planten niet in de lijst links onder nieuwsoverzicht staat.

paula

• cdjpronk

Nee daar staat het niet bij.

Kees.

• Paula

Hee, dat is vreemd!! Je bent wel door Margriet toegevoegd neem ik aan??!!

Paula

• cdjpronk

Nee ik ben op het advies van Loes ingegaan.

Kees.

• loes

Kees, ik ben zelf geen facebook gebruiker, maar zag op startpgina.nl dat je ook via je facebook a/c kunt inloggen. ik kan dat dus niet zelf uitproberen. mogelijk zijn de werkzaamheden nog steeds niet afgerond, en is dat de reden dat je niet verder komt.

Paula, dit heeft dus niets met het clubje van margriet te maken.

mischien heb ik het ook wel helemaal mis :S