Hinke.
verder staan er ook nog wat vinca en kleine bloemetjes aan de muurbloem, de pelargoniums geven het ook nog niet op. de vingerhoedskruid planten staan erbij alsof ze volgende week willen gaan bloeien en als ik even in de grond tussen het afgevallen blad rommel, staat daar van alles dat al helemaal uitgelopen is. ze zijn al even ongeduldig als ikzelf !
Op zich is er niet veel bloeiends meer in mijn tuin, Loes heeft meer, leuk:-) Maar ik heb wel veel groen en wat winterbloeiers zoals de Viburnum bodnantse (foto 2 en 3) en de Helleborus foetidus.(5 en 6). Maar ik heb geen muurbloemen Loes. De hedera bloeit nu in wezen ook een beetje. En niet op de foto, de toverhazelaar bloeit, de kronkelhazelaar krijgt al katjes maar dat zal allemaal wel tot stilstand komen zodra het echt koud wordt.
Hinke.
ach ja, de helleborus. ik heb een ander soort h. maar die heeft zo'n beetje de hele zomer gebloeid, dus daar verwacht ik met de kerst niets meer van.
dit is mijn muurbloem, lijkt veel op jouw plant met dat smalle blad
.
en toen ik even naar mijn h. ging kijken, zag ik dat de lewisia nog een knopje gemaakt heeft
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?