Loes heeft al een mooie route neergezet, heel veel plezier in Rotterdam! Als je van musea houdt: ik blijf altijd genieten van het Boymans…
Martine, Boymans is al een poosje geleden denk ik dat we daar geweest zijn. Kunsthal zijn we vaker geweest. We houden zelf erg van moderne kunst. In de zomer zijn er vaak in Rotterdam leuke kunstuitjes. We zijn een keer naar een park geweest, iets van Dreuzel in het park of zo:-) -) Erg leuk en Witte de With, ook leuk.!! We gaan even kijken waar we nu aan toekomen. Eerst zoonlief helpen met het vernieuwen van de badkamer! En ik wil winkelen:-)
Hinke.
Zou op zich erg leuk zijn Anneke maar ik ben eigenlijk vooral in Rotterdam om mijn zoon te helpen. De badkamer moet vernieuwd worden en ik mag natuurlijk ondertussen poetsen:-) Maar ik mag van mijzelf ook een middagje winkelen. Een stad als Rotterdam heeft toch weer heel andere dingen (vooral groter;-) dan hier in het noorden en dat vind ik af en toe heel leuk. Maar misschien kunnen we in de zomer een keer iets doen, dan ben ik weer heel vaak in het ‘Groene hart’ en kan zo met de trein een (mid)dagje naar Rotterdam.
Hinke.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?