goede wensen

• martine

Loes heeft al een mooie route neergezet, heel veel plezier in Rotterdam! Als je van musea houdt: ik blijf altijd genieten van het Boymans…

• Hinke

Martine, Boymans is al een poosje geleden denk ik dat we daar geweest zijn. Kunsthal zijn we vaker geweest. We houden zelf erg van moderne kunst. In de zomer zijn er vaak in Rotterdam leuke kunstuitjes. We zijn een keer naar een park geweest, iets van Dreuzel in het park of zo:-) -) Erg leuk en Witte de With, ook leuk.!! We gaan even kijken waar we nu aan toekomen. Eerst zoonlief helpen met het vernieuwen van de badkamer! En ik wil winkelen:-)

Hinke.

• loes

nou, geniet ervan - eerst de verbouwing en dan leuk shoppen. een goede combinatie.

• anneke Im

koffie drinken ergens dames uit Rotterdam met Hinke?? ideetje misschien

groetjes Anneke

• loes

mij best, maar mischien heeft Hinke zichzelf een leuk dagje struinen door de stad beloofd. en aangezien ze hier vaker komt, kan het ook een andere keer.

• boerderij bert

Ook van boerderij bert alle goede wensen voor 2014. Ik wens de dames een prettige dag toe als ze gaan “stappen”.

• martine

Ik ben bang dat ik daar voorlopig geen tijd voor heb: heb geen vrije dagen en ben ook bezig om dochter te helpen met nieuwe keuken enz enz…..Ander keertje zou leuk zijn, als het wat warmer wordt misschien?

• Hinke

Zou op zich erg leuk zijn Anneke maar ik ben eigenlijk vooral in Rotterdam om mijn zoon te helpen. De badkamer moet vernieuwd worden en ik mag natuurlijk ondertussen poetsen:-) Maar ik mag van mijzelf ook een middagje winkelen. Een stad als Rotterdam heeft toch weer heel andere dingen (vooral groter;-) dan hier in het noorden en dat vind ik af en toe heel leuk. Maar misschien kunnen we in de zomer een keer iets doen, dan ben ik weer heel vaak in het ‘Groene hart’ en kan zo met de trein een (mid)dagje naar Rotterdam.

Hinke.

• loes

(tu) dat lijkt me gezellig.

• anneke Im

Sorry ben nu pas weer op de pc .ben twee dagen ook druk geweest.

Geeft niet hoor . Doen het nog weleens van de zomer. fijne dagen allenmaal

Anneke