Facebookaccount

• Paula

Zojuist heb ik mijn Facebookaccount verwijderd.

Telkens als ik de pc “schoonmaakte” moest ik me weer opnieuw aanmelden. Ik had al zo vaak een nieuw wachtwoord moeten aanmaken dat ik de tel kwijt was.

Afgelopen. Geen gedoe meer. Hier heb ik geen problemen na het opruimen.

Sorry Margriet en alle andere Facebookers.

Paula

• boerderij bert

Ik had al geantwoord op je facebook account maar ik was te laat. Je had hem al verwijderd.

Wat ik me wel afvraag: waarom maak jij je computer zo vaak “schoon”.

Ik doe het misschien 1 keer per jaar. Nou heb ik nog wel 900 gb over op de harde schijf dus ruimte genoeg.

Als ik hem schoonmaak doe ik het met PC cleaner. Alleen mijn inloggegevens van de bank zijn dan verdwenen.

Toch kan ik gewoon de oude gegevens weer gebruiken. .

Maar bovenal: welkom terug op het prikbord.

• Paula

Hoi Bert.

Ik doe dat 1 keer per paar weken. (Is mij ooit geadviseerd) En gebruik dan Ccleaner. Ik ben geen enkel wachtwoord kwijt, behalve dat van Facebook. Ik kan dan een nieuw aanmaken met behulp van mijn smartphone. Maar om telkens een nieuw wachtwoord te verzinnen en onthouden. Zo belangrijk vind ik Facebook nou ook weer niet. En ik raakte de tel kwijt want mijn oude wachtwoord mag ik dan niet meer gebruiken. Dat vind ik ook raar, trouwens Door dat opruimen blijft mijn laptop lekker snel.

En dank je maar ik was niet écht weg.

Groetjes, Paula

• maria

De startpagina doet het nog steeds goed. en tot nu toe zie ik voor mezelf geen reden om ergens anders te gaan communiceren.Ik weet niet wat startpagina doet met mijn gegevens, maar facebook vertrouw ik beslist niet..

• loes

welkom terug - maar je was gelukkig ook niet helemaal weg.

• cdjpronk

Ik zit ook op FC bij het schoonmaken met CC raak ik mijn wachtwoord niet kwijt.

Maar soms krijg ik de mededeling dat ik weer in moet loggen op FC met mijn wachtwoord.

Ik kan dan wel mijn oude w.w. gebruiken en dan gaat het weer een poosje goed.

Je kan ook aanvinken dat je er op kan blijven maar dat helpt niet altijd, dus ook wel vreemd.:?

Kees.

• plantadvies

Ik schoon ook op met cc cleaner. Dan moet ik me wel gewoon weer inloggen, maar nooit een nieuw wachtwoord aanmaken, dus ik snap dat niet.

Plantadvies

• Hinke

En omdat ik nooit iets aan schoonmaken van mijn laptop doe, heb ik voor de zekerheid man en zoon maar eens gevraagd. Was voor mijn laptop volgens hen totaal niet nodig. Zoon heeft voor de zekerheid mijn laptop even gecontroleerd maar schoonmaken had geen zin, er staat niets op wat er niet hoort en ik heb deze laptop nu 2 jaar.

Hinke.

• Paula

Tja Jolande. D eerste keer was dat bij mij ook geen probleem. Maar ik had mijn wachtwoord vergeten de tweede keer. En dan moet je een nieuw aanmaken. En als je dan (min of meer toevallig) je oude wachtwoord gebruikt, dan mag dat weer niet. Je moet een nieuw aanmaken. En dan gaat het van kwaad tot erger.

Maar ik heb al spijt van mijn beslissing en me weer aangemeld. (je krijgt na verwijderen 2 weken bedenktijd)

Dus ik ben ook weer op Facebook. Hihi.

Paula

• boerderij bert

Toevallig heb ik weer eens cCleaner gebruikt en al mijn wachtwoorden waren foetsie.

Toch aangevinkt dat dit niet moest maar alles was weg.

Kon wel zelfde wachtwoorden gebruiken behalve voor prikbord.

Nieuw wachtwoord aanvragen en klaar was ie.

Waarom toch zo verschillend allemaal.