Wie onder jullie is lid van de Oranjerievereniging?
Hoe beoordelen jullie het Verenigingsblad De Parel? Graag uw antwoord voorzien van een toelichting! Luut van Wijk
Hoi Luut,
Ik ben lid, - en met veel plezier!
Elke keer weer een tractatie om De Parel in de bus te krijgen en vervolgens uit te pluizen. Ben ook elke weer benieuwd wat jij van huis en hof te melden hebt.
Al met al beoordeel ik De Parel dus goed. Het zou uiteraard nog uitgebreider mogen met meer beschrijvingen plus foto's van interessante kuipplanten en minder lange verhalen over een bepaalde plant of plantengeslacht, maar voor de liefhebber is het uitwijden misschien juist erg leuk. Ik steek er elke keer wat van op en geniet ervan dat zoveel mensen dezelfde passie delen. Wat mij betreft mogen/moeten er veel meer tuinliefhebbers lid van zijn/worden, want het voegt echt iets toe!
Mike
De kuipplantenperiode ligt achter me. Nog enkele fuchsia's ,abutilons en camellia's en een keukenlaurier.Het werd me te veel gesleep met planten die hier niet thuis horen en die het door gebrek aan zon en teveel aan water en wind toch niet optimaal doen.Ik ben lid geworden van de vereniging Boer en Natuur. Hun activiteiten liggen meer in mijn belangstellingssfeer. En wat vrolijke eenjarigen voor op de tuintafels worden wel door het tuincentrum geleverd
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?