oh!

• luut van wijk

De bieslook die ik in november kocht en die ik gelijk in een grotere pot zette,staat in volle knop.

De forsytsia heeft haar eerste bloemen.

Bij een overbuurman staat een aantal goudsbloemen al 10 dagen in volle bloei.

Verder bloeit er nog van alles en loopt er al heel wat uit. Luut

• Paula

Ja, als dit zo doorgaat hebben we een wel heel andere winter dan de laatste paar jaren. Ik vind het prima. Zit niet te wachten op sneeuw!!

Paula

• loes

wat zou het heerlijk zijn als we dit jaar eens een lange zomer kregen. niet maandenlang met zaailingen die de kas uitlopen. niet extreem veel regen en het hoeft van mij ook geen wekenlang 30 gr te zijn. gewoon rustig, bestendig weer. maar helaas is niets meer normaal, wat het weer betreft.

geniet dus maar van vroege crocusjes en al het andere dat helemaal nog niet hoort te bloeien.

• Hinke

Vandaag ook weer prachtig weer, genieten. Ik dacht vandaag ook nog, ik hoop dat we niet weer zo'n slecht voorjaar krijgen als vorig jaar, inderdaad maar slepen met zaailingen, heen en weer:)

De Forysthia bloeit hier nog niet, tenminste buiten dan:-)) Heb vrijdag een aantal takken binnen gezet, zo heerlijk al wat voorjaar binnen.

Hinke ww

• loes

ik lees zojuist dat de natuur zowat een maand “voorloopt” en nederland 30% groener is dan een jaar geleden rond deze tijd.

wat was het een stralende dag, vandaag. ik heb ook een poosje buiten gerommeld. het is verbazend wat er nog gewoon doorgroeit en al weer uitgelopen is.

• anneke Im

Het was wel lekker zonnig maar een koude wind .Je moest wel beschermd zitten en dat was hier niet de wind stond pal op de achtertuin.bbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anneke

• maria

Het was hier gister best lekker weer om wat buiten te rommelen.En vandaag begint de dag ook al goed.

• loes

hier ook een strakke blauwe lucht en windstil. er moest vanmorgen flink geschrapt worden ! je merkt met dit heldere weer ook goed hoe we langzaamaan wat langere dagen krijgen heerlijk