heden

• luut van wijk

Het regent hier wat miezerig;omdat het vrij zacht is, heb ik vandaag het gazon met kalk bestrooid en later op de dag escargot rond een aantal planten gedaan.

Verder ben ik begonnen met verpotten en dus ook stekken.Een heerlijk werk! Luut

• anneke Im

luut hiet regent het flink hard met een straffe wind .

Wij zijn in de woonkamer begonnen met het plafond te witten mijn man dan ,ik mag commentaar geven hahaha

morgen gaat hij de muren sausen met een mooi licht kleurtje . Mijn dochter was er vanmiddag en die heb alle schilderijen en fotolijstjes gepoetst dus een handige hulp..

Zij kwam zomaar even langs uit Dodrecht haar dochter moest bij de HBO Holland zijn .Zij wil recherche opleiding gaan doen .en moest testen komen doen vanmiddag voor toelating.

Ik heb voor drankjes gezorgd ..dus ook nuttig bezig geweest .

• loes

zo, luut, jij bent er vlot bij. dat is het leukere werk in aanloop naar het voorjaar. mijn stekken staan er allemaal heel gezond bij, dus ik heb ook een mooi beginnetje. en alle kuipplanten zien er ook goed uit.

• boerderij bert

Is het niet een beetje erg vroeg voor escargot korrels te strooien??

Hier nog geen slak te bekennen.

• maria

Het spul heet Escar-go en je bestrijdt er de escargots mee :)

• loes

ik zag vanavond al een paar van die gestreepte naaktslakken voorbij schuiven. lekker op de natte terrastegels. maar ach, die zullen momenteel wel alleen wat afgevallen blad verorberen. als er momenteel planten aangevreten worden, vindt ik altijd dikke vette rupsen in de pot. een voorbode van veel vlinders ?

• luut van wijk

Je hebt gelijk! Luut