van alles wat

• cowi

hallo allemaal,

ik was een tijdje weg van het prikbord.De reden? winterstop,kleine tuin,problemen met computer,was verdwenen bij favorieten enz.

Vandaag ben ik maar weer eens de tuin (tje) ingedoken om wat schoon te maken,oude takken verwijderen,en lekker de grond wat aangeharkt (voorzichtig want ik weet nooit wat er onder groeit. Het voorjaar kon je al een beetje ruiken als je met je neus bijna op de grond legt. Het ruikt anders. En toen ik daar mee klaar was dacht ik ik ga eens op het prikbord kijken wat iedereen te vertellen heeft. Ben nog wel een tijdje bezig.

Bijgaand een foto die ik verleden week gemaakt heb tijdens een van mijn vele wandelingen.Deze is genomen in de buurt van Driebruggen z.h. (pelgrimspad).

Ik hoop nog wel op een klein beetje winter met wat nachtvorst.Heb je meestal mooi zonnig weer. Blauwe lucht is mooier dan grijs.

groetjes, cowi

• boerderij bert

Welkom terug Cowi, ik had je al gemist.

• loes

hi cowi - ja je kunt nu niet meer om de tuin heen. de planten staan op springen. ik zag dat de monnikskap al omhoog komt en een klein blauw bloemetje dat normaal in juli bloeit. eerste muurbloemen en ineens al heel veel crocusjes.

• margreetw

Leuk gezicht he al die sneeuwklokjes!