een jasje om.

• luut van wijk

Wat hebben we telkens toch lekker voorjaarsweer!;De komende nachten gaat het wel koud worden;dus mijn kuipplanten die al 2 weken buiten staan,krijgen de eerste dagen als de avond gaat vallen,een jasje om tot een uur of tien in de ochtend. luur

• maria

Nou, het was hier nog behoorlijk fris vandaag met een koude wind en bewolkte lucht. De crocussen bleven dus gesloten.

• mike

Ik heb gisteravond laat ook nog met dekens, lakens en folie lopen slepen om de meest kwetsbare planten af te dekken. Het was niet voor niets, want vanochtend was alles wit berijpt. De geranium maderense heeft het tot nu toe de hele winter gered buiten (was ook te groot, om ergens binnen te zetten, 1,5 x 1,5 meter in doorsnee),- zou zonde zijn als het op de valreep alsnog mis zou gaan. Verder hebben de Eccremocarpussen en de asarina's de winter goed doorstaan buiten en zijn al weer ver uitgelopen. In de Eccremocarpus zitten zelfs al bloemknoppen! Ik was ook een paar hangpotten met Rhodochiton vergeten op te bergen, - maar zelfs die beginnen alweer uit te lopen, - buiten!