De 8 rhizomen van de Gloriosa Rothschildiana die ik op 3 maart oppotte,.laten nog niets zien;ze staan in lichtvochtige aarde binnen bij de schuifpui op het zuiden.Hoe gaat het met die van jullie? Luut
luut, ik heb ze nog maar pas in de potgrond gezet, omdat ik ze liever wat later in de bloei heb. anders zit ik binnen met al die potten met groene slierten. ik had wel al gezonde groeipunten, dus ik verwacht dat die snel met groene punten boven de grond zullen komen. in jouw situatie zou ik heel voorzichtig gaan kijken wat er in de potten aan het gebeuren is. ga met bv een mesje, beetje voor beetje de aarde aftasten. ik heb in het verleden ook wel eens van die langsame exemplaren gehad en door de aarde weer een beetje weg te halen, kwamen de groeippunten toch wat makkelijker naar boven, op zoek naar licht. uitkijken dat je de wortels niet verstoord want dat is meestal funest. ik vertrouw het jou wel toe om dit te doen. een handje helpen mag altijd. ik ben benieuwd wat je aantreft.
hoe zou het toch komen dat de kwekers van die mooie lange,dunne rhizomen hebben/leveren ? die van mij - dus de nakomelingen van die lange/dunne - hebben alle mogelijke modellen. vorig jaar eentje met 5 vingers. zo krijg je wel snel heel veel van die mooie planten. altijd weer een verrassing als je de pot leeg maakt.
al wat te zien, luut ?
Helaas,nog niets ;van de zaailingen heb ik al 5 dagen ook niets nieuws gezien.
En dan:
Vinden jullie het inloggen ook zo lastig? Ik moet onthouden hoever ik ben met lutetia@zonnet,nu 35.Bovendien vind ik de cijfercode best lastig om te lezen;
regelmatig stop ik met een bericht te plaatsen omdat het me gewoonweg niet lukt.
Ik hoop dat onze webmaster dit ook leest!
Geniet,zo mogelik,van morgen met dit prachtige weer! Luut
nee, ik heb geen probleem met inloggen, luut. een enkele keer moet ik inloggen, maar dat is snel gedaan. in balkje van “ga naar:”, klik ik het blokje aan en zodra ik de “l”ingetoets heb geeft hij “loes/emailadres” klik dit aan en dan krijg je de stippeltjes van je inlogcode. klik dit aan en verzenden en dan ben je ingelogd. dus niet iedere keer een nieuw inlogcode aanvragen, maar in 3 klikken ben je weer van de partij.
luut ik heb het niet duidelijk uitgelegd. in balkje “ga naar” klik je eerst op “Log in” en dan verschijnt het blokje waar je naam in moet. ik hoop dat dit voor jou werkt. denk dat het iets met de instellingen van de pc te maken heeft. maar als het zo gaat, dan ben je al weer een stuk verder. bij mij gaat het lange tijd goed en dan ineens moet ik ook inloggen zoals hierboven beschreven. maar zeker geen heel nieuwe inlogcode
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?