prachtig voorjaar

• maria

Het zevenblad doet het hier ook prima :?Maar het ruikt wel lekker als je maait!

• anneke Im

Wat is die mooi heLoes Mike had hem ook in bloei in zijn kas maar bij jou achter in de tuin lekker beschermd.

Kom volgen de week even kijken bij jullie.

Mailen wel .groeten Anneke

• Hinke

Toen we hier net woonden kon ik het zevenblad goed in de hand houden maar doordat ik een zomer ziek ben geweest is het de planten in gegroeid. Daarna was (ben) ik zomers veel weg en kan ik het niet meer bij houden.

En het schijnt inderdaad noodweer te zijn geweest in de omgeving van ons huis, in Lemmer inslagen in een rij woningen. Maar ik ben nog in de caravan, hier heb een paar donderslagen gehoord, ver weg. Op buienradar kon ik zien dat de buien en beide kanten van ons langs gingen.

Zal straks mijn zus even bellen, zij past altijd op ons huis als we er niet zijn maar dat zal wel goed zijn anders had ik het wel al gehoord.

Nu schijnt de zon weer volop dus dat wordt weer genieten.

Fijne dag allemaal, Hinke ww

• Hinke

Ja dat is de oplossing maaien:) Maar waar moet ik dan met mijn mooie planten naar toe. Deze zomer zo nog maar proberen en dan in de herfst maar weer verder zien. Misschien bedenk ik wel weer wat creatiefs:)

• maria

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lievevrouwebedstro#Volksnamen