hier regen op dit ogenblik hier nog wat foto,s
Hier kan ik nog vele jaren van genieten dank mijn traplift die wij aan geschaft hebben .
Anneke
ja martine, zo moet het een nacht lang door blijven regenen. zo'n wolk die zachtjes leegloopt en alles goed nat maakt. beter dan die harde wind van de laatste dag of 2. doordat de potten heel snel uitdroogden, moest ik constant alles weer overeind zetten en water geven. ik ga nog snel wat planten die beschut staan, in de regen zetten.
lissabon - heerlijke stad en prachtige omgeving. ik begrijp dat je hebt genoten en het was er (meen ik) ook al goed warm deze week. ook nog mooie planten gezien ?
Het was inderdaad heerlijk warm: 28 graden. Ik heb oa prachtig bloeiende bomen gezien: met een soort warmoranje/ iets naar bruin neigende bloemen: geen idee hoe ze heten, maar erg mooi! Verder viel me op dat er heel veel geel bloeiende planten stonden overal: veel mensen houden er niet van, maar ik word er altijd helemaal blij van! Hier in de tuin zijn de papavers gaan bloeien, de rozen, de eerste clematissen, de akeleien staan volop in bloei, teveel om op te noemen: heerlijk!
Noem jij dat een buitje Loes
Het ging hier goed te keer onweer en harde rukwinden en hoos buien
.Voor het slapen is Piet nog even wezen kijken buiten kwam kleddernat binnen .van dat kleine stukje.
vanmiddag stond de morgenster 1 bloem te bloeien ,wilde een foto gaan maken hup daar kwam weer een bui..de straten stonden blank.
hier ging het er heel rustig aan toe anneke. gewoon een wolk die zachtjes leegliep. vanmorgen begon het wel hard te waaien. zojuist knallen, licht en hagel gehad. duurde zo'n half uur, maar nu doet de zon weer een poging om er door te komen. met recht extremen. of heel droog of heel nat. zo zie je maar hoe groot de verrschillen binnen een paar km kunnen zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?