wat is ze mooi. gewoon in de pot gelaten. niet gesnoeid en heeft de hele winter buiten gestaan (weliswaar beschut). echt genieten
Prachtig Loes. Bij mij nog niet aan het bloeien
De digitalis die jij gekocht heb bij de planten hal; vorig jaar voor mij ,staat nu te bloeien en er zitten medere stengels in die nog moeten uitlopen .ook de morgenster kan elk ogen blik open gaan vorig jaar gezaaid en nu allemaal met bloemknoppen .Ik geloof dat alles ineens tegelijk uit loopt het is zo vroeg alles .in de hosta zitten ook al bloemstengels de rozen en clematissen ze lopen tegelijk uit..Piet en ik lopen te genieten van de tuin .iedere keer zien wij wer nieuwe planten die gaan bloeien .Morgen een foto van de digitalis maken .mijn accu was leeg van het foto toestel.
Anneke
o ja, die digitalis illumination pink. staat er hier heel gezond bij, maar nog geen teken van bloemstengels. raar he, hoe verschillend de planten zich toch weer ontwikkelen.
ik kocht vorige week ook nog een digitalis. zonder naamkaartje of bloemen, maar met een heel ander blad dan ik gewend ben. ben benieuwd wat er aan komt.
ik heb ook nog een rehmannia die in de tuin is blijven staan. nog erg klein, maar maakt al bloemknopjes. in de grote potten valt niet veel meer uit te halen qua uitlopers, dus hoop ik op jonge planten in de volle grond. toen ik de plant een paar jaar terug kocht en jij in het najaar al die kleintjes kwam halen, zaten er ongelooflijk veel uitlopertjes aan draadjes. vorig jaar geen enkele. mischien moet ik een beetje ruimte om de plant maken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?