Grrrrrr net te laat.

  • plantadvies

    Net te laat was ik om een reiger uit de tuin te jagen en ja hoor, die ging er vandoor met een koi. Ik moet er nu toch echt aan geloven, ik ga draden spannen van het weekend.

  • anneke Im

    Zonde van die karper .

    Wat is deze tuin alweer mooi Jolanda !

    binnen enkle maanden zolang woon je daar nog niet toch ? .

    Heerlijk de komende dagen mooi weer .

    Ga zo ook even weer in de tuin samen met manlief ,het is nu hier weer droog flinke buien al gehad .

    groetjes Anneke

  • plantadvies

    Dat was zeker zonde Anneke en inderdaad ik woon er nu anderhalf jaar. Lief jouw compliment x

  • loes

    die reiger had vandaag een 5* maaltijd. ik kan me helemaal voorstellen hoe je stond te balen, maar je kunt toch ook niet heel de dag politieagentje spelen. hier pakt de merel met jong, regelmatig salamanders. slaat ze eerst dood en vliegt dan naar de kinderen of eet ze zelf op.

  • plantadvies

    Dat is wel zo loes, maar er ging voor 27,50 euro de lucht in. En dat vind ik toch een beetje zonde van het geld aar natuurlijk ook voor de vis.

  • maria

    Tja, ik was gister ook te laat, toen de hond een stuk kaas van het keukenaanrecht pikte.:D

  • margreet

    O…. die natuur toch he….!

  • lutetia

    Vanmiddag ontdekte ik in mijn vijver een verdronken jonge merel;die was al 2 weken geleden uitgevlogen en kende mijn tuin goed;wellicht geschrokken van een roofvogel;het diertje kan ook uit het nest in de voortuin geweest zijn;ik vond de navel nl nog erg breed voor een mereltje van 2 weken en het staartje nog heel erg kort.Jammer! Luut

  • maria

    Ik heb geen vijver, wel speciebakken e.d. met water .Daar leg ik altijd een plankje of een tak in zodat die jonge vogels ergens op kunnen gaan zitten als ze willen drinken.

  • plantadvies

    Hahahah die maria.