Grrrrrr net te laat.

  • plantadvies

    Ja goeie tip maria.

  • loes

    ijsheiligen voorbij en zowaar komt de zomer om de hoek kijken. snel vandaag het terras schoongespoten en daar hoort ook het schoonmaken van afvoerputje bij. helaas lag daar een (jong) koolmeesje in. we vroegen ons al af wanneer ze uitgevlogen waren en ik vermoed vorig weekend met het noodweer. nest kastje hangt onder de dakgoot en zo is hij daar terecht gekomen. jammer voor het beestje. dacht dat ik nu eindelijk de slaapkamerramen kon schoonmaken, maar zijn de vogeltjes weer in de weer met kattenhaar naar het ernaastgelegen kastje.

  • lutetia

    gelukkig zag ik de jonge merel die twee weken geleden was uitgevlogen,weer terug;het verdronken jong,dat waarschijnlijk jonger was is waarschijnlijk uit het nest in de voortuin of vanuit de buurttuin twee huizen verder gekomen. luut

  • Joshua

    Je kan ook kiezen voor een vogelbadje, deze zijn vaak heel ondiep precies om het veilig te houden. Aangezien het water helder is zien ze ook goed waar de bodem zit. Bij https://vogelblad.nl hebben ze hele mooie, handgemaakt van cement die gaat jaren mee!