de morgenster

• anneke Im

Vanmorgen was de tweede bloem open van de morgenster. De eerste kon ik geen foto van nemen van wege de hevige regenval ik vind hem echt mooi .en nog drie foto,s .Het is weer heerlijk genieten, vooral de warmte doet mij goed .

groet Anneke

• Hinke

Ze zijn weer mooi Anneke, mijn morgenster had vanmorgen de eerste bloem.

• anneke Im

Er komen er nog meer aan.

leuk he Hinke ? groetjes Anneke

• plantadvies

Mooi.

• maria

Wat mooi, die blauwe morgenster! Ik heb hem vroeger, toen ik nog nieuwe planten kocht , een paar maal hier geprobeerd. Maar hij verdween.Ook de gele morgenster deed het hier niet.

• kuuk

Oh mooi zeg. Komt hier nog in 't wild voor, wel in een stukje afgesloten moerassig natuurgebied. Een mooie naam voor een mooie bloem dus.

• loes

ben hem ook kwijt.

mooi al die bloemen, anneke. er staat hier ook nog van alles op springen. een paar dagen zon en je herkent je eigen tuin niet meer. terwijl ik in de zomer ieder blaadje in mijn tuntje ken, sta ik nu toch weer voor planten waarvan ik denk - goh wat is dat ook weer :S altijd weer een verrassing of 2.

geniet verder van het heerlijke weer.

• anneke Im

Maria ik heb het 2 jaar geleden gezaaid. ik dacht van Gea,s zaaisite of van Mike dat weet ik niet meer ouderdom !

Anneke

• Paula

De gele morgenster bloeit hier in hetb wild. Die blauwe heb ik nog nooit gezien. Erg mooi Hinke. Je hebt niet toevallig zaad over? >:D<

Paula

• Hinke

Bij mij is de gele ook verdwenen maar de paarse zaait zich altijd weer uit tot nu toe, trek ook veel weg. En zaadjes heb ik nu niet maar kan als ze er straks zijn wel opvangen voor de liefhebbers.!!

Hinke ww