foto's

• Hinke

HInke ww

• anneke Im

Oh jij heb ook al veel in bloei en wat een weids uitzicht heb jij toch bij die foto van de canna,s

.Dit is toch genieten al wat bloeit .en dan zo,n fijn weekend in het vooruitzicht..Geniet maar Hinke

Anneke

• kuuk

Wat mooi allemaal. Het lijkt wel of de clematis en de roos precies dezelfde tint hebben. Knap om alles zo bij elkaar te krijgen.

• loes

zier er allemaal prachtig uit, Hinke. dat witte bloemetje - de bovenste van de 2 foto's, wat is dat? onderste sterretje ken ik wel. geniet ervan, nu het eindelijk een heerlijk weekend wordt

• Hinke

Ben de naam even kwijt Loes, zal morgen even kijken. Is een ouderwets plantje, mijn moeder had hem vroeger al, met grijze blaadjes, bodembedekker.

• Hinke

De clematis staat niet in de buurt van de roos dus een beetje toeval.:-) De roos is de New Dawn, ik vind het gewoon mooie kleuren!

• martine

Mooie foto's weer Hinke, wat is er veel te genieten nu! Volgens mij heb ik dat witte bloemetje ook, maar ben de naam kwijt……ach, komt wel weer bovendrijven

• loes

soms eentje uit de Silene familie ? ik heb de s.maritima en die heeft stippeltjes op het witte bloemblaadje. ook dat grijze blad. kruipt een beetje.

• Hinke

Loes volgens mij is dit hem: Cerastium tomentosum (Viltige hoornbloem)

Hinke ww

• Hinke

Dank je Martine, het is inderdaad genieten, heerlijk!!:)