wie weet wat dit voor plant is

• anneke Im

wie weet de naam van de eerste foto? Het is een struikje heb hem al een paar jaar geeft in het najaar witte bloemetjes

dit is een gedeelt van de voortuin.

de roos New dawn bloeit uitbundig in de border de seringhortensia op deze foto

Anneke

• loes

helaas. mischien als er een bloemetje bij komt, dat ik wat herken.

• plantadvies

Liguster…..Verder ziet je tuintje er fraai uit. Ik zou het verder rustig houden anneke. Als je nog wat erbij wilt kopen. Zou ik van het zelfde er neer zetten, voor een eenheid.

• martine

Ik heb zitten turen en nadenken, maar er komt niets bovendrijven….sorry!!

• anneke Im

Jolanda het is geen liguster .

Kan het kaartje nergens meer vinden.Ligt mij bij met een O beginnende .

Heb ook alles al door gezocht .

bedankt toch .

Groet Anneke

• Carin64

De Olearia x haastii zou het kunnen zijn.

• anneke Im

(:DCarin die is het !! Ik las de naam en ik wist het nu meteen . Ik ben ook in de war met de bloeitijd, want ik dacht steeds waarom heeft hij al grote knoppen ? Piet zei al volgens mij bloeide al vroeger en niet in September , Dus hij had gelijk.moet ik wel toe geven nu . Hoor hem nu al lachen en zeggen eindelijk nu heb ik gelijk.hihi hihi

bedankt Carin

• Carin64

Fijn dat je het weer weet. Ik vind het ook irritant als ik niet precies weet hoe een plant heet.

• boerderij bert

Ja Anneke dat is bij ons ook zo. Meestal heb ik gelijk maar mijn vrouw weet het beter.

Helaas is dat bij plantjes andersom. Mijn vrouw heeft in dat geval bijna altijd gelijk.

En ik vind het prima.