even laten zien

• anneke Im

deze sering Hortensia heb ik paar jaar geleden als een stek van Heer de Haan gekregen bij een bij eenkomst bij Mike .

Nu komen de mensen vragen waar ik hem gekocht heb ik antwoord dan in Emmeloord

Dit is een witte passieflora en in de achtertuin staat de blauwe onder het raam

hij staat vol met knoppen

• anneke Im

ik zag hem niet op het prikbord verschijnen dus nog maar een keer geplaatst .sorry mensen

• loes

die heb ik al eens van je gehad en staat nu ook te bloeien. heet hij officieel h.macrophylla “ayesha” ? is zeker mooi, maar alle hortensias zijn toch prachtig ! deze staan momenteel te bloeien en er staan er evenveel die nog bloemen moeten geven. zal met dit heerlijke zonnetje wel gaan lukken

• Goof

mooie bloemen, geniet er maar van.

Goof

• anneke Im

zullen wij zeker doen Goof Genieten !!

Gaat alles goed bij jullie? als ik de fuchia,s water geef denk ik aan jou met je mooie kas en de vele soorten .fuchia,s

Heb je er nog zo veel? Want het is veel werk. 11jaar geleden bij Lia hebben wij nog zo,n lol gehad leuke herinneringen .

groeten ook aan To

Anneke

• Goof

Hoi Anneke,Met ons gaat het goed,ook met de fuchsia's we hebben er nu nog meer dan 11 jaar geleden, ze staan er mooi bij en zijn al volop in de bloei.

Ook de kas staat weer vol met jonge stek .Goof

• margreet

Mooi al die bloemen! Heerlijk he, dat er zoveel bloeit!