zaden van morgenster en Helleborus foetidus

• Hinke

Dit voorjaar van iemand zaadjes gekregen van honing tomaatjes en de eerste tomaatjes zijn zichtbaar. Ben benieuwd hoe ze strak zullen smaken.!!

En ik heb ondertussen zaden van de paarse morgenster en helleborus foetidus geoogst. Ik dacht dat ik de laatste aan Loes had beloofd, wie iets wil hebben moet het me maar even laten weten evt. via een pm.

Hinke ww

• maria

Ze zien er mooi uit die tomaatjes! Ik ben ook benieuwd hoe ze smaken en wil het resultaat graag horen om het aan de groenteman te vertellen!

• anneke Im

Dat wordt lekkereten straks Hinke

Ik heb ook zaden van de morgenster en deze bloeit weer met nieuwe scheuten en de clematis Armandii apple blossem bloeit ook weer uit bundig ..

Stuur maar even een mailtje met adres bij prive reageren die het willen hebben . Ik ben er erg blij met de morgenster..

• Hinke

Laat het je zeker weten Maria.

En leuk Anneke dat jij de morgenster ook hebt. Ik heb al wat zaden geoogst en er staan nu nog weer uitgebloeide bollen, staat ook leuk dus die laat ik nog even staan.

Hinke ww.

• anneke Im

Hinke weet je dat de wortel te eten is .die moet je dan oogsten voor dat de plant in de bloei schiet .Ik heb het zelf nog niet geprobeerd .

ik vind de bloem zo lief en apart.. Net zo als de Hibiscus Trionium ook zo apart.deze heb ik toen is van Loes gehad .en vorige jaren zaad op gevangen en door de hel tuin staan ze nu te bloeien .en zaailingen weg geven ..

Ik wens jullie een fijne vacantie .groet Anneke

• Hinke

Ik heb dat inderdaad ooit gelezen van die wortel. Ook nooit geprobeerd:-)

Bij mij wordt de morgenster wel erg hoog, wel (bijna) 2 meter, bij jou ook?

En dank je, als het van dit mooie weer blijft vermaken we ons wel!

Hinke ww

• loes

ik zou graag wat zaadjes van beiden hebben, Hinke. stuur je zo een pb