Ik mis de zoekfunctie ook! Was altijd erg makkelijk! Hoefde niet te vragen wat iemand anders al gevraagd had!
hoe meer ik er over nadenk ; wij hadden hier een schat aan informatie op dit prikbord. mischien dat de functie wel weer opgestart kan worden, maar al die oude info is weg. jammer. ik stond vanmorgen met een salvia “wendy's wish” en weet zeker dat hij hier ook besproken is. iemand ervaring met deze mooie salvia ? natuurlijk kan ik met die naam googlen en dan zal ik gebombardeerd worden met info, maar niet altijd vanuit het oogpunt van een “gewone” plantenliefhebber.
grts vanuit een stomerig rotterdam.
Ik begrijp er sowieso helemaal niks meer van van die hele vernieuwde site niet!
Als je nu naar www.tuin.startpagina gaat en klikt op ‘forum’ kom je op een rare site waar ik ineens me opnieuw moest registreren en zodra dat dan gelukt is zie ik enkel dat Marcel daar wat schrijft over nieuwe site, en zie helemaal de discussielijsten niet meer!? Het ís dat ik DIT tabblad altijd nog open heb staan (van de discussielijst zeg maar) zodat ik nog mee kan lezen, maar zou niet weten hoe ik hier anders terecht moet komen als dit tabblad per ongeluk een keer afgesloten wordt……iemand een tip? Hoe hebben jullie dat gedaan of hebben jullie gewoon net als ik altijd het oude tabblad nog open staan?
Had enkele maanden geleden trouwens al een keer naar hem gemaild want toen was dat linkje op de startpagina naar prikbord ook ineens verdwenen. En dat die zoekfunctie niet meer werkt is helemaal belachelijk! Dit werkt toch niet? Nee wat mij betreft geen vooruitgang dit (td):X
Groetjes Evelyn
het is inderdaad verwarrend evelyn. ik heb even gekeken en zag waar jij terecht gekomen was. als ik google met tuin.startpagina.nl kan ik toch wel weer prikbord aanklikken en kom ik hier terecht. zelf werk ik nog met het oude tabblad onder mijn favorieten. jammer dat er vóór of tijdens de werkzaamheden nooit eens een berichtje geweest is om uit te leggen wat er allemaal veranderd werd. ik begrijp dat er soms dingen moeten gebeuren maar je verwacht dan dat het alleen maar een verbetering is. jammer dat we alle info kwijt zijn en dat er ook ná de vernieuwing geen zoekfunctie meer is. en het staat nog wel in het blauwe balkje.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?