grevillea robyn gordon

• loes

deze mooie plant komt uit nieuw zeeland en heeft het blijkbaar goed naar de zin in ons klimaat. staat inmiddels al maanden te bloeien en alsmaar nieuwe bloeiaren. kan zelfs wat vorst verdragen. ik heb er nog een familielid van staan. de mount tamboritha (zelfs -15) veel kleiner en compacte bloemen. die heeft vanaf afgelopen november tot ongeveer een maand terug staan bloeien.

• margreet

Leuk Loes!

• kuuk

Dubbel genieten dus, van de plant en van de herinnering. Mooi is ie wel ja.

• loes

ik heb de plant niet meegebracht hoor, kuuk. gewoon hier gekocht. met n.z. wil ik maar zeggen dat het geen tropische plant is. klimaat in nz is ook niet al te best - precies zoals hier. vanmorgen nog een vest aan en morgen de bikini ;)

• boerderij bert

Zo, dat is een mooie!! Ik vind hem echt schitterend.

• anneke Im

Die heb ik bij jou nog nooit gezien schitterende plant die rose kleur ..Wel hoog die plant he ?

gr Anneke

• loes

anneke, hij stond bij ons zitje - tegen het tussenhek met de buurman. vanwege het slechte weer konden we toen niet buiten zitten en zijn we alleen even naar achteren gelopen. heb hem nu in een wat grotere pot gezet en in de “open lucht”. krijgt al weer veel nieuwe scheuten, dus een goed teken. eigenijk een plant die overal bij past en de winterhardheid is mooi meegenomen. zal eens kijken wat er te vinden is over vermeerdering.

• Paula

Mooi Loes!! Je zult hem moeten opbinden neem ik aan?

Paula