Hij is onder de pioenplant gegroeid
Ik denk zelf aan Tellima grandiflora of Tiarella of Tolmiea menziesli , wie zegt het juiste amtwoord??
bedankt Anneke
Ja bedankt Martine .ze lijken wel veel op elkaar die ik al noemde maar nu ik de geum zie ben ik het er wel mee eens .
in mijn tuin schriftje stond die wel geschreven maar niet van waar die kwam . ik denk toch bij Margriet
Loes mailde mij ook, had het haar ook al gevraagd . dus ga ik hem onder de pioenroos weg laten halen door Piet
krijg een mooi ander plaatsje in de zelfde border. Alles goed ?groeten Anneke
ik denk dat je het maar bij de geum moet houden anneke. als je die al eens had, lijkt 'me dat logisch. ik ben vanmorgen toch maar de border ingedoken en heb de strobilanthes onder handen genomen. de boosdoener was de originele plant, maar er stond al een jonkie naast. die weggehaald en de moederplant zover weggesnoeid dat er nog maar een paar mooie rechte stengels met bloem staan en als die weg zijn, kan ik met een vork zo de hele plant weghalen. een zee van ruimte om weer wat andere planten uit de wachtkamer, een plekje te geven. kwam zowaar de geranium splishsplash tegen en ziet er helemaal niet slecht uit. herkende hem alleen aan het stukje lamel van margriet. staat niets meer op te lezen maar als ik dat zie, weet ik het gelijk. de digitalis snow queen een betere plaats gegeven en al met al toch weer aardig wat gedaan. nu gaat het miezeren maar mischien later in de middag nog een uurtje buiten.
fijne zondag.
moet ook nog aan mike denken met zijn open dag. kan me niet voorstellen hoe die prachtige tuin van afgelopen donderdag, weer in een chaos zal veranderen wanneer het zo hard waait. ik hoop toch dat velen er weer een paar prettige uurtjes doorgebracht hebben en dat mike en hanjo terugkijken op een goed weekend.
groetjes en nog bedankt voor de leuke tijd die we bij jullie hadden.
wij hebben hem om 17 uur heden middag even op gegraven en op een ander plekje in het volle licht en vrij van de andere planten . Hij komt toch bij Margriet vandaan 2 zomers geleden mee genomen toen ik de border helemaal opnieuw heb in gericht .
wat een weer was het hier weer.bah niet klagen maar dragen en vragen naar meer ……………(zonnig) dagen .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?