de tuin met al die regen

• anneke Im

zo staat die er zo nog uit wel veel verwaaid maar trekt wel weer bij .

flinke klappen weer van middag met zware buien .

maar ik klaag nog niet over de tuin staat toch veel te bloeien nog

fijn weekend

Anneke

• loes

eerst vanmiddag een fikse wind en toen rake klappen met de nodige neerslag. was niet mis. ik las al dat we snel naar een recordhoeveelheid water voor augustus, gaan. maar aug 2011 was blijkbaar nog veel erger. kan het me niet herinneren. ja, de planten houden zich wonderbaarlijk goed in al die regen. alleen moet er nog het nodige gaan bloeien. en in de kleinste, meest verwaarloosde duranthe zitten zomaar bloemen ! zal wel weer zo'n soort zijn die je niet te veel moet verwennen anders maakt hij alleen maar veel blad.

• anneke Im

Vorig jaar ging hij ook pas eind augustus bloeien zal nu ook wel weer gebeuren de duranthe.Leuke bloeier voor de nazomer.

Vanmiddag lag hij weer om . Toen ik van de fysio kwam lopend onderweg kreeg ik een flinke bui met onweer rake klappen .

• maria

Heerlijk, die regen! Alles wordt weer groen en fris en ik hoef niet meer met slangen te zeulen.

• plantadvies

Even nog toevoegen…wat heb je toch een mooie tuin anneke.

• margreet

Leuk al die foto's van die bloeiende planten. Bij mij bloeit er niet zo veel…. toch nog maar eens kijken of ik niet nog meer zomerbloeiers moet planten. Of dat de droogte er debet aan was……

• maria

De heide is hier bijna uitgebloeid, helaas! Er moet nu boomopslag gemaaid/getrokken/geknipt worden. Hopen dat het droog blijft…..

• Hinke

Mooi Anneke. De regen was voor mijn tuin toch wel even prettig en nu hebben we al weer 2 dagen heerlijk weer, al weer lekker veel buiten geweest en er bloeit nog best veel, heerlijk.

Hinke ww

• kuuk

Mooi allemaal!