Wat is dit bij de oleander

• Corrie

Ik heb een oleander die na de bloei een soort “Zeeuws knopje” vormt. Wat is dat en wat moet ik er mee doen.

• de Haan

Plaats een goede en scherpe foto hiervan.

• Corrie

Hoe doe ik dat. Ik heb het op m'n mobiel staat maar er wordt gevraagd om URL in te voegen. Geen flauw idee.

• de Haan

Zet de foto op de computer en dan zijn er diverse programma,s, zodat je hem hier kan zetten.

• Paula

Dat is de reden dat verschillende prikkers overgestapt zijn naar Facebook. Daar is het uploaden een peulenschil.

Ga naar www.tinypic.com en klik op “upload”. Negeer de reclame. Om spam tegen te gaan wil Tinypic dat je een code invoert, die wordt getoond in het filmpje van Youtube dat daar verschijnt. Doe dat en jouw foto wordt geupload. Dat duurt even, afhankelijk van de grootte van je foto. Dan zie je een aantal URL's. Kopieer die waar bijstaat dat ie voor forums e.d. is. Plak hem in jouw bericht. Je ziet de foto pas nadat je je bericht opnieuw opent. Succes.

Paula

• loes

toch moet het kunnen, paula - zo van je telefoon. er werd hier onlangs een vraag met foto geplaatst die vanuit het twitter acc. kwam. vraag me niet hoe, want ik maak alleen in geval van “nood” fotos met mijn mobieltje en die gaan hooguit per mail naar iemand toe.

• Paula

Heb het geprobeerd Loes met mijn Smartphone. Maar dan zou er ergens een aanklikbaar iets moeten staan. (Zoals in Facebook het camera icoontje) En dat vind ik hier nergens. Op de tel. is de layout van deze forumpagina precies hetzelfde als hier.

Paula

• loes

paula, het berichtje waar ik naar verwijs is van Aatje, op 29/05/2014 (p.2). mischien wordt je daar iets wijzer en heb ik het fout.

grts

• Paula

Da's gek!! Ik heb die pagina waar jij het over hebt gevonden, Loes. Maar, heel raar, de foto is verdwenen. Ik heb dat bericht toen gezien en er ook op gereageerd. De foto was er toen duidelijk wel nog.

Geen idee waar de foto gebleven is.

Paula

• loes

ja paula, vreemd. gistermorgen had ik het bericht opgezocht (met foto). nav jouw bericht ging ik weer kijken en was daar geen (twitter)foto meer te vinden, maar ook fotos van alle andere berichten waren zoek. een paar minuten later waren ze weer terug. raar maar waar. mischien wil je het op een ander tijdstip nog eens proberen.

grts