Ik heb een oleander die na de bloei een soort “Zeeuws knopje” vormt. Wat is dat en wat moet ik er mee doen.
Dat is de reden dat verschillende prikkers overgestapt zijn naar Facebook. Daar is het uploaden een peulenschil.
Ga naar www.tinypic.com en klik op “upload”. Negeer de reclame. Om spam tegen te gaan wil Tinypic dat je een code invoert, die wordt getoond in het filmpje van Youtube dat daar verschijnt. Doe dat en jouw foto wordt geupload. Dat duurt even, afhankelijk van de grootte van je foto. Dan zie je een aantal URL's. Kopieer die waar bijstaat dat ie voor forums e.d. is. Plak hem in jouw bericht. Je ziet de foto pas nadat je je bericht opnieuw opent. Succes.
Paula
ja paula, vreemd. gistermorgen had ik het bericht opgezocht (met foto). nav jouw bericht ging ik weer kijken en was daar geen (twitter)foto meer te vinden, maar ook fotos van alle andere berichten waren zoek. een paar minuten later waren ze weer terug. raar maar waar. mischien wil je het op een ander tijdstip nog eens proberen.
grts
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?