welke plant

• loes

er komen in de border op diverse plaatsen van deze sprieten uit de grond.    mischien een verbena of ijn daar de tandjesrand te fijn voor.   heb wel de verbena bonarienses staan.   zaait die zich uit of gaat die met uitlopers te werk ?     die staat er wel een meter vandaan.

• anneke im

de verbena bonariensius zaait zich uit Loes ,maar ik denk toch dat deze het niet is, de blaadjes zijn kleiner van de bonariensius of het is een beeld vergroting van de foto?

• loes

nee anneke.    niets uitvergroot.    je kunt de vergelijking maken met het blad van de vingerhoedskruid dat er naast staat.      rare is dat er verder geen plant in de tuin staat die er nu zo uitziet..     overigens lijkt me dit ook niet op een zaailing.     kwam gewoon ineens de grond uitschieten.    

• anneke im

wij zijn zaterdag bezig geweest in de tuin toen was het heerlijk weer .Piet heeft toen de linker en rechter border wat uit gemest van bollen van blauwe druifjes die al en paar jaar niet hebben gebloeid .ook van schijnpapaver er uit gehaald kwam overal op.De althea gaat nu ook flink uit lopen en de blauwe regen staat ook vol op in bloei. vanmiddag zal ik proberen zelf wat foto "s te maken De voortuin staat er ook zo vrolijk bij..groetjes Anneke

Bij jouw  foto s. plaatsen heb je het kopieerën en plakken van de foto,s bij de tekst gezet..

niet op het bericht. onder.Body !!

Post is bewerkt op mei 7, 2015, 12:55 p.m. door anneke im