fotootje

• moosje

nog even een probeersel
  • loes

dat ziet  er heel gezellig uit,moosje.    daar kan je de zomer wel doorbrengen.                                                                                                                                                               

• anneke im

ik was van onderaan begonnen met lezen maar dit is heerlijk om te ziitten en kijken naar de bloeiende tuin..

Gisteren zaten wij ook in de tuin en mijn handen jeukten maar de kinderen kwamen toch weer langs .mooie smeedijzeren hangende bloemmand gehad met een grote hang plant .komt nu bij de voor deur .  Weer een heerlijke gezellige moederdag gehad .Veel gelachen met zijn allen .Vandaag twee kleinkinderen die  aan eind examen gaan beginnen ..

• Hinke

Heel erg leuk, mooi terras. Bij mij liggen de tegels en stenen na bijna 11 jaar schots en scheef. Omdat ik ook een gedeelte veranderd wil hebben, laat ik het denk ik volgend voorjaar opnieuw bestraten.

Hinke ww
  • moosje

Nou,ik heb dit terras dus dit jaar helemaal opnieuw kunnen straten, er heeft nl een vijer gelegen endat was dus gaan zakken.Ik heb alleen een ongelukje gehad en op mn wijsvinger geslagen met de stratenmakershamer..:-)..

• anneke im

om de pijn te verlichten steeds naar jouw straatjekijken en dan is de pijn weg! zo mooi ligt het er bij .knap werk.gedaan .Moosje.:D :jkr: |.| 

• Hinke

Oh Moosje dat is niet prettig, au :S En helaas kan ik zo'n grote klus niet zelf doen maar we hebben een uitstekende stratenmaker hier op het dorp dus dat komt wel goed.

Hinke ww
  • loes

oei,  die pijn ken ik.      ik ben ook de stratenmaker in dit tuintje.      niet zo  enthousiast meer als ooit, maar als het moet dan doe ik het en dan ben ik ook weer blij met het resultaat.

• anneke im

Loes  is ook goed hoor, mooi voortuintje wat straten betreft! en planten ook !!:)