Fluitekruid, Galium odoratum, Geum rivale en Prunus.
De geum is leuk! die wil ik in de vijver er bij zetten zag dat van Anne Mieke die had het gedaan met een gele dotter ,.stond zo lief .. De prunis staat er ook zo mooi bij . en lieve vrouwen bedstro heb ik ook in de achterste border staan na de bloei haal ik weer een heel stuk weg want het groeit de border uit .Ook al weer veel in bloei Hinke heerlijke tijd is dit he?
groet Anneke
De geum is leuk! die wil ik in de vijver er bij zetten zag dat van Anne Mieke die had het gedaan met een gele dotter ,.stond zo lief .. De prunis staat er ook zo mooi bij . en lieve vrouwen bedstro heb ik ook in de achterste border staan na de bloei haal ik weer een heel stuk weg want het groeit de border uit .Ook al weer veel in bloei Hinke heerlijke tijd is dit he?
groet Anneke
Ja Loes, hier voorlopig toch maar niet weg, al heb ik eigenlijk momenteel een stuk tuin te veel
Speenkruid vind ik ook zo leuk Anneke, en dat is inderdaad zo weer weg, heel handig, ik wou dat zevenblad dat ook deed….
Kuuk het paadje is door de lievevrouwebedstro bijna verdwenen maar als dat uitgebloeid is haal ik weer veel weg en ik vind het voorjaar altijd het mooiste seizoen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?