Hier nog wat foto,s ,

• anneke im

Ik heb hier nu twee foto,s van de geum de bloemknoppen beginnen als geel en worden allemaal rood

De eerste papaver bloemem zijn open

hier nog twee foto,s van de achtertuin van boven af genomen met de wisteria van de buurvrouw er bij die is nu uitgebloeid  het was toch een mooi gezicht.

fijne zaterdag en zondag .

• martine53

Ziet er weer prachtig  uit Anneke, als nu het weer ook nog wat wil meewerken……Die Geum heb ik ook, leuke plant: als die uitgebloeid is en ik de oude bloemen wegknip gaat ie vrolijk nog eens opnieuw beginnen!  Fijne zondag!

martine53

• Hinke

Wat ziet dat er toch altijd weer prachtig uit Anneke, heerlijke tuin en allemaal mooie planten.

Hinke ww
  • loes

prachtig anneke.    en nu maar hopen dat piet niet de tegels weer terug moet plaatsen, daar waar hij ze ooit weghaalde voor nieuwe planten.     ik hoop dat  “ze” nu eens opschieten met die scootmobiel.    dan weten jullie of er aanpassingen gedaan moeten worden.

• anneke im

martine53

Ziet er weer prachtig  uit Anneke, als nu het weer ook nog wat wil meewerken……Die Geum heb ik ook, leuke plant: als die uitgebloeid is en ik de oude bloemen wegknip gaat ie vrolijk nog eens opnieuw beginnen!  Fijne zondag!

ga ik ook doen. nee Piet moet het doen sorry ,Marja bedankt Anneke

• anneke im

Paula

Nu ik de foto nog eens goed bekijk, zie ik dat jouw tuin helemaal niet zo klein is. Ik dacht dat die blauwe constructies de grens aangaven maar dat zijn klimschermen. Heel mooi!!

Paula

Ons tuintje is echt 50m2 meterPaula 10 bij 5meter met een schuur er op.maar door de hoogte beplanten lijkt het groter. Anneke