pioenrozen boeket

• loes

wat is het altijd genieten tijdens de korte pioenrozen bloeitijd.   in mijn tuin staan planten met veel knoppen, maar die zijn nog lang niet zo ver dat ze in een vaas kunnen.

martine, wat leuk dat er een stukje van mijn tuin bij jou verder gaat.     witte bloemen kunnen overal tussen en zeker een geranium die zo nonchalant overal tussendoor kruipt.     heb ji jook zoveel knoppen in de francoas ?     was een beetje onduidelijk hoe winterhard ze eigenlijk zijn.     zagen er gedurende de wintermaanden niet zo geweldig uit en de eerste nieuwe bladen werden gretig door ik-weet-niet-wat opgegeten, maar wat het ook was is zeker inmiddels weggevlogen en de planten staan er heel gezond bij.    geloof niet dat hij zich uitzaait.    verwacht dat we volgende week nog een keer naar het noorden moeten en dan kan ik hopelijk  alles thuis verder afhandelen.

Post is bewerkt op jun 9, 2015, 8:28 p.m. door loes

• martine53

Mijn francoa's staan er geweldig bij, inderdaad met erg veel knoppen, ik heb er zelfs een stel moeten verwijderen, gingen andere planten verdringen! Ik weet niet wat ze bij een strenge winter gaan doen, maar dat zien we dan wel weer!

martine53