Alles wat een paar dagen geleden zo mooi bloeide ligt plat en alles in de wind en op het oosten zit onder een laagje ijs.
Mooi glad en groen, als je het vastpakt is het net keramiek
En de treurwilg heeft pareltjes.
Loes, foto's altijd leuk maar ik moet bekennen dat ik daar zelf de laatste tijd ook niet veel aan gedaan heb.
Paula ik woon inderdaad bij het Tjeukemeer
Anneke ik ben niet verder geweest dan de tuin, ik ben absoluut geen held met gladde wegen, dus ik blijf wel thuis. Vandaag samen met mijn man even naar de winkel geweest omdat hier goed gestrooid wordt maar voor morgen heb ik al weer een afspraak afgezegd, het is niet anders.
Maria, heb afgelopen dagen wel aan je gedacht, bij jou was het vooral maandag en dinsdag nog erger dan hier denk ik. Vandaag had ik gehoopt dat het wat beter zou zij maar het werd alleen maar slechter. Naar zo midden in de nacht met je hond, dan bel je zeker niet zo snel de buren, wel fijn dat ze zo goed op je passen.
En voor vrijdag hoop ik dat ik eindelijk weer weg kan, afspraak van dinsdag verplaatst naar vrijdag en die heb ik eigenlijk wel hard nodig. We zien wel.
Fijn Maria dat ales weer goed erbij staat. Doordat ik vandaag allerlei afspraken moest inhalen, met prachtig zonning weer, onvoorstelbaar dat dat binnen een paar uur zo kan veranderen, was ik egen 9 uur de deur uit en rond 4 uur weer thuis, waar ook nog dingen waren die eerst aandacht nodig hadden. Dus een rondje tuin is er nog niet van gekomen, ik hoop morgen.
Maria en Hinke uit het hoge noorden hele gerust stelling om weer goed nieuws te horen van jullie dat alles weer rustig en veilig is. Ik hoop dat het veilig blijft . Verlang ook naar wat droge weer. Vorst is niet erg met een zonnetje er bij maar de sneeuw en ijzel mogen weg blijven .Maria doet je auto het ook weer ?
fijn weekend en groeten
Anneke
inderdaad fijn dat die narigheid weer voorbij is. mooi om naar te kijken, maar ná een paar dagen heb je dat ook wel weer gezien.
ongelooflijk hoe snel we van het ene uiterste in het andere belanden. donderdag hier de hele dag regen. sávonds een paar uur storm en dan smorgens weer stralend, rustig weer. ik was gisteren een poosje buiten bezig om wat planken te schuren en het was zelffs heerlijk met de zon op mijn rug. nu weer somber en steeds tegen regen aan. wij hebben nog even een droge dag nodig voor wat werkzaamheden aan de achtergevel dus houden het weer wel in de gaten.
Fijn Maria dat de auto toch starte ja ik weet dat de wegenwacht er altijd nog is mits je lid ben.!
Hier komt het met bakken uit de hemel vallen op dit moment / hoop wel dat het om kwart voor drie wat droger is voor naar de fysio te gaan donderdag ook af moeten bellen ,van wege hevige vele regen en de harde zuid /westen wind ..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?