zelf gisteren paar foto's kunnen nemen + OT

  • anneke im

    de clematis Sieboldii, Apple Blossem ruikt heerlijk als je de tuindeur open doet komt de geur naar je toe

    Deze foto,s zijn uit de voortuin op het noorden

    en  aparte rozen vind ik zelf

    Gisteren was het een heerlijke zonnige dag hier nu de hele dag al regen .

    Morgen wordt er op nieuw een foto van mijn rechter been en heup gemaakt na een half jaar ,Ze gaan toch nog even kijken en bespreken of er iets nog aan gedaan kan worden .Ik krijg steeds meer pijn .

     

    Volgende week donderdag hoor ik de uitslag . 

    groeten Anneke 

     

    Post is bewerkt op mrt 1, 2016, 3:38 p.m. door anneke im

  • martine53

    Wat naar dat je zoveel pijn hebt Anneke, hopelijk kunnen de artsen iets voor je betekenen! In ieder geval fijn dat de lente er weer aan komt : ik ben in het weekend ook bezig geweest inde tuin, ook wat opgeruimd en onkruid weggehaald. En binnen ontkiemen net de artisjokken zie ik !

    martine53

  • anneke im

    Maria die staat al 7 jaar buiten over de boog .Hij groeide goed maar midden in de zomer ging het mis het eerste jaar  .  Helemaal terug gesnoeid verse aarde erbij gedaan en dieper gepland.  Sinds dien komt hij ieder jaar vrolijk in bloei .Staat al vanaf half januari met knoppen en sinds februari te bloeien meestal zo,n drie maanden . staat wel beschut in de tuin op het zuiden .

    Ja Marja ik ben ook aan het zaaien. boven in de achterkamer voor wat aparte bloemen voor in de tuin . Met onze 2 buren rechts van onze tuin, zijn wij gevraagd door verborgen tuinen van Rotterdam om mee te doen ik kan het niet .  . Na overgehaald te zijn door de buren heeft Piet ja gezegd .Hij was wel vereerd  dat kleine stadstuinen daar ook voor in aanmerking kwamen .Piet zal de tuin goed onder houden.op mijn advies zo zijn wij lekker bezig.samen.

    De artsen kunnen weinig doen maar ze gaan ieder geval nog een nieuwe foto laten maken, misschien dat er toch iets is veranderd is dat kan je op de foto dan zien . Dr wilden morfine pleister geven maar ik wil daar nog even mee wachten tot na de foto..operatie zou  een bot transplantatie zijn ,de kans dat het lukt is heel klein en een lange revalidatie herstel

    groeten jullie beiden Anneke 

  • Hinke

    Wat heerlijke foto's Anneke. Ik kan even geen foto's plaatsen, tenminste niet zoals ik gewend was. En helaas is het mooie weer, weer op. Vandaag nog wel de zon gezien maar ook veel regen en ik wil gras maaien. Had ik eigenlijk in november nog een keer moeten doen maar had de maaier al schoon en opgeborgen en ondertussen is het lang…. veel te lang maar het lijkt er niet op dat maaien voorlopig iets wordt.

    Zaaien doe ik dit jaar niet, we zijn zomers zo veel weg plus dit voorjaar 2 weken en ik wil niet steeds mijn zus met mijn zaailingen opschepen. Misschien ooit als mijn man meer thuis is en we de sta-caravan niet meer hebben, misschien gaat hij volgend voorjaar al in de verkoop, of mogelijk een jaar later, we zien wel.

    Maria, fijn dat de machines het allemaal doen, mijn grasmaaier weet ik dus nog niet :) 

    Anneke, ik wens je veel sterkte, hoop dat ze nog iets voor je kunnen doen.

     

    Hinke ww
  • loes

    fijn dat je al zo geniet, anneke.      en ik duim ook dat de arts nog met een positieve mededeling komt