diverse zaailingen

  • anneke im

    de rhodochiton zaailingen vooraan  daarnaast in de bak lupine en achter in (engelhengel dierama)nog gekregen van Mike in 2014 komen allemaal op Kotschyt laag plantje voor in een schaal op tafel en in het fruit plastic-bakje  assarina gemengd hangplantje  eikenblad stokroos en riddersporen een paar bekertjes  Hibicus trionium  ook een fruitbakje vol deel ik met mijn buren en dochters

    Salvia gemengd zaadjesbij vreeken vandaan en  met Loes gedeeld kiemen goed  
    dit zijn de salvia,s foto van Loes uit Engeland vorig jaar .

    en nog stekken van de streptocarpus wat een leuke rijkbloeiende plant is dat  ook .

    Fijne weekend!

    Ik heb weer genoten van het mooie weer in de achtertuin.en een ritje door het park en bos

     

  • anneke im

    Maria Ik begin geen winkeltje Heb ik 30 jaar gedaan maar dan in de  banket bakkerij.hahaha

    nee ik heb dochters en schoondochters die heel fijn vinden dat mamsie een hobby heeft en vriendinnen en schoonzusjes ,

    buuren die ook wel graag wat  willen hebben op is op.

    Ik vind het gewoon leuk .  fijn weekend Anneke

  • martine53

    Ziet er goed uit Anneke! Jij hoeft je in ieder geval niet te vervelen!

    martine53

  • Hinke

    Wat al veel Anneke, ziet er prachtig uit, gaat wel kriebelen maar  ik zaai dit jaar niet. Ik ben zomers nog altijd veel weg en dan moet mijn zus er op passen. Allemaal wat te lastig vind ik. Maar heel veel plezier ermee.

    Hinke ww