Vreemd.

  • Tiny

    Nou breekt mijn klomp!! Ik sta onder een heel ander account ingelogd!!!!!

    Van de week ging ik naar deze pagina en keer de melding dat ik automatisch ingelogd was maar dit account bestaat niet! Ik sta ingelogd met een niet bestaand account want de persoon waar het om gaat is mijn vriendin en die KAN DE PC NIET EENS AANZETTEN. Dus ik vraag me af wat hier gebeurt. Sanoma! Weten jullie het?

  • anneke im

    Nou zou het nu eindelijk in orde zijn  ? Het is nog maar net! Vanmiddag waren ze met onderhoud bezig  kreeg ik steeds .

     Als het nu dan eindelijk klaar is ,gaan wij weer proberen om een leuk forum te krijgen zoals vroeger! 

    PRIJS DE DAG NIET VOOR HET AVOND IS, iK ZEG EERST ZIEN EN DAN GELOVEN , 

     Fijne avond forum lezers

    ANNEKE

     

  • anneke im

    Ik mis alleen de link nieuwe topic maken  webmasters die stond boven aan dan kon je zien dat er een nieuwe onderwerp was! 

    Bedankt vast voor dit werk, jullie hebben nog veel werkte doen .ik heb nu mijn oude plaatje in plaats de gele hemarocallis die ik opnieuw bij het inloggen heeft geplaatst.die rechts boven in wel gezien wordtbij ininloggen!.

    Groet Anneke  de lastige clieent!! 

     

  • Hinke

    Ha Anneke, niet lastig, vast niet!! ik had het mailen al opgegeven, kreeg van Sanoma geen reactie. Webmaster wel maar die kon er ook niets aan doen denk ik. Maar zo te zien zijn we er weer.

    groet, Hinke.

    Hinke ww