he het tuinforum werkt!

  • anneke im

    Ja het is ze gelukt bedankt webmasters

    Na twee maanden kunnen wij weer vragen en foto's uitwisselen Na veel mails met de webmasters..

    Fijne avond groet Anneke

  • loes

    yes ……  bedankt dat het weer werkt.     niet meer doen aub  !!

     

  • Aluapje

    Goed zo. Hopelijk werkt het voor iedereen

  • Hinke

    Zo te zien lijkt het ook eindelijk voor mij te werken. Heb hier zo vaak gekeken maar kreeg steeds dat de pagina niet meer bestond. Zou heel fijn zijn dat het nu voortaan weer werkt en blijft werken want ik heb jullie wel allemaal gemist!!

    Hinke ww
  • anneke im

    Hinke dat kregen wij ook . Ik had jouw e-mail adres niet en ik ben je blogg  naam kwijt anders had ik kontakt gezocht! Misschien kan jij Maria bereiken jij had wel eens kontakt.

    Ik heb mij er  voor ingezet om de webmaster  mails te sturen . Mijn zoon heeft er na gekeken  maar die kon er niets aan doen .Het lag aan de server. Maandag nog een mail naar Marcel gestuurd en eindelijk is het weer terug.. Nu onze taak om weer een leuk gezellig forum te maken.   |.| 

     

  • loes

    anneke, bedankt voor het volhouden.

    nu nog even een zweterige nacht en morgen weer genieten van zon, tuin en alles wat we leuk vinden.

     

  • martine53

    yes!

    martine53

  • loes

    martine,  leuk dat je het toch bleef proberen terwijl je daar in het grote buitenbos vertoeft  :)     fijne vakantie, maar nu mis je toch nog de zomer hier in NL !

    maria,    mocht je toch nog meekijken -  klik rechtsboven op de S.    log dan in met je e-mail adres.     je oude wachtwoord zal vermoedelijk niet meer werken, dus vraag een nieuwe aan.    die sturen ze direct per mail en dan moet het lukken.     hoop dat je er snel weer bij bent  |.| 

  • anneke im

     Deze clematis president bloeit nu voor de 4 keer. even om vrolijk weekend te houden

    .Marja fijne tijd nog en geniet er van