Na twee maanden werkt het weer hier . doe gezellig weer mee ik heb het gemist !!
wij zijn blij dat jullie weer hier komen kijken en lezen.
een bloemetje uit eigen tuin;)
mooi anneke. maar ja,jij bent dan ook de clematis koningin ! mijn c. princess diana heeft ook pas gebloeid (de nieuwe van dit jaar) maar ik heb er mijn twijfels over of dit hem ook echt is. diana is zo'n donker abricot klokje. en dat is dit bloemetje zeker niet. als er weer een bloemetje komt, zal ik een foto maken.
o, ik heb nu even de foto van vorig jaar, van de andere princess diana opgezocht en de nieuwe is inderdaad een ander familielid. jammer, ik had graag 2 diana's willen hebben.
zo, dat heerlijke buitje van vanmorgen vroeg, heeft me weer wakker gemaakt. het voelt gelijk een stuk prettiger aan.
anneke, ik kan van mijn eigen princess diana ook stekken maken - zeg maar hoe. van kathy wil ik wel graag een jonkie. die is prachtig.
ik ga vandaag een beetje snoeien. de uitgebloeide boomlelies, koningskaarsen, digitalis en stokrozen. het wordt wel erg rommelig in mijn oerwoud.
ook moet ik wat zaaiwerk doen. felroze stokrood zaad heb ik geoogst op een braakliggend terrein. salvia sclarea “turkestanica”en althaea cannabina. allemaal 2 jarig en kan dan in de koude kas overwinteren. dan wat van mijn mooie pelargoniums stekken. en niet te vergeten de hanglavatera.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?