weer terug

  • martine53

    Eigenlijk niets te melden, maar even kijken of alles het weer doet, heb andere laptop op het ogenblik! Prachtig weer he? Fijne dag allen!

    martine53

  • anneke im

    Welkom thuis Marja! Leuk geweest met de vacantie? Hier is alles rustig?

    De tuin  gaat nog naar wens .Hebben wel plannen gemaakt met Piet dat het iets makkelijker moet worden voor hem!

    Dus een beetje ruimen en verplaatsen zodat hij er beter bij kan komen!

    Groet Anneke

     

  • loes

    fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.     wij vertrekken morgen richting algarve.     moesten weer net de (mogelijke) heetste dagen kiezen om voor te bereiden en te reizen.

    kom net binnen uit de tuin.    alles een beetje opgeruimd en potten goed door en door vol laten zuigen met water.   er is nu wel goed wat schaduw in de tuin en heb de indruk dat veel planten dat toch wel prettig vinden.     kleinere potjes in de border en aan de rand gezet.    kan de buurvrouw, wanneer ze smorgens de poes eten geeft en naar buiten laat, de kraan openzetten en dan doet het sproeisysteem de rest wel.    

    nu nog even de binnenplanten dezelfde verwennerij geven en dan ga ik even heerlijk relaxen met een koud wijntje  !!

    geniet van deze laatste zomerse spurt, qua weer.    voor je 't weet kan de verwarming aan 

    grts

  • martine53

    fijne tijd in Portugal Loes en jij in de tuin Anneke! Wij hebben het heerlijk gehad en ook verwend met de prachtige dagen hier! Nu weer aan de slag!

    martine53

  • anneke im

    Loes is met regen ontvangen in de Algarve .Daar was het ook nodig .Gisteren avond heeft Piet twee tuinen flink  gesproeid voor en achterDe buurvrouw is bij haar zieke dochter!.

  • Hinke

    Net te laat om Loes een fijne vakantie te wensen. Loes mocht je dit toch (nog) lezen, dan bij deze nog.

    Fijn Martine dat je weer terug bent en het leuk hebt gehad.

    En ik vind het weer prima, alleen van tuinwerk komt niet zo veel terecht. Was gistermorgen even buiten bezig maar dat viel toch tegen met die warnte. Dan maar gewoon zitten, ook lekker:-)

    Hinke ww
  • loes

    ja, we genieten hier in de algarve.     afgelopen dinsdagmorgen had het inderdaad flink geregend.     hadden onderweg in het vliegtuig veel bewolking, maar toen wij hier landde was de zon weer terug.     een heel andere warmte dan thuis.      het is hier blijkbaar een stuk minder heet dan voorheen maar iedereen is er blij mee.     voor jullie nog 1 dag zweten, meen ik te zien.

    grts

  • anneke im

    Heel veel plezier Loes ben erg benieuwd naar je verhalen doe ze de groeten van mij en Piet!

    Hoe is het bij jullie logeer adres? Lijkt me hartelijke mensen en ziet er mooi uithe?

    Liefs Anneke en Piet 

  • martine53

    Het is heerlijk opgefrist na het onweer van vannacht; ga zo lekker in de tuin klussen. Wel nog steeds erg veel naaktslakken!

    martine53

  • martine53

    Post is bewerkt op sep 16, 2016, 7:46 a.m. door martine53

    martine53