Heerlijk dat bij jullie ook al vanalles bloeit. Vandaag heeft jongste zoon geholpen met het snoeien van de knotwilgen, ik ben voor het weghalen van de takken, hij mag in de weer met de kettingzaag :-) Hij heeft ook meteen twee hele grote takken van de treurwilg gezaagd, werd hoog tijd. Gelukkig heeft hij samen met mijn man ook meteen het meeste naar de groenstort gebracht. Morgen nog wat kleine takjes wegsnoeien en de restanten opruimen. Vandaag te moe!!
Afgelopen dagen (zondag t/m dinsdag) in het huis van oudste zoon aan het poetsen en klussen geweest, in Rotterdam. 's Middag makelaars erdoor, nu wachten op de offertes en dan in overleg met zoon kijken of het huis te koop gezet wordt. Na twee jaar leegstand wordt dat hoog tijd want er kwam steeds meer stof :-) Misschien volgende week nog een rit om de berging en kasten alvast leeg te halen. Dan hoop ik deze zomer eindelijk weer volop tijd te hebben voor mijn tuin, zonder caravan, zonder nog een huis in Rotterdam.
En Anneke ik begrijp dat het moeilijk is om de tuin aan een ander over te laten maar ik hoop dat je met het zaaien er toch van kunt genieten.
Hinke ww