testen

  • loes

    als ik via mijn favorieten hier probeer te komen, krijg ik de melding dat het forum niet meer bestaat.     nu weer via de zoekmachine en dan kom ik hier weer terecht.   nu nog kijken of het ook echt lukt ?

  • loes

    ja, gelukt.    wat vreemd, maar blij dat we nog bestaan !

  • Hinke

    Ik kreeg gister ook steeds de melding dat de pagina niet meer bestond, maar gelukkig hij is er weer. 

    Maar die robot is nu wel heel erg vervelend… zucht.

    En mijn avatar is verdwenen.. Nou ja zeg! Morgen maar kijken of ik er weer een nieuwe op krijg.

    Hinke ww
  • anneke im

    Vandaag is het een gure wind ,ik wilde nog wat potten met verse potgrond doen! Stel het maar evenuit  of Piet wil het nog doen?

    loes de blauwe regen zit vol met knoppen dus het komt goed hoor! Was je nog bij Zeelenberg geweest? 

    de clerondendron staat vol met bloemetjes zo lief! Straks weer naar de fysio zo blijf je bezig ..

  • martine53

    eens kijken of mijn avatar ook weg is…..

    martine53

  • martine53

    ja dus :(

    martine53

  • anneke im

    ik heb het net weer even aan gepast.test of die het doet. fijne Vrijdag

  • anneke im

    Dus niet!! .Ik kan ook alleen op de robot klikken en dan wordt het meteen verstuurd raar allemaal

  • loes

    nee, alle avatars op andere fora zijn ook weg.

    mooi weer in t vooruitzicht, dus allen een fijn tuinweekend.

  • loes

    hoi anneke.     ja, leuk die clerodendron.     ik had er 3 gekocht en heb mijn 2, vorige week in grotere potjes gezet.     was wel hard nodig want de wortels gingen in rondjes.     even wat losgetrokken en in verse aarde en nu gaan ze als een speer.     toen ik deze jonge plantjes (in dec) kocht, heb ik gelijk de oude weggegooid.    die stond inmiddels zo'n 5 jaar in een hangpot en met wat snoeiwerk gedroeg hij zich prima als een hangplant.     maar ook daar was alle potgrond verdrongen door wortels en nu beginnen we dus opnieuw.     de caryopteris divaricata - waarvan mike lange tijd dacht dat het een winterharde soort clerodendron is - loopt opnieuw uit.     ik had de oude stengels laten staan, zodat ik precies weet waar hij zich bevindt.    hoop dat hij het bij jou ook weer doet, want dat zijn ook van die prachtige blauwe vlindertjes en extreem winterhard.     martine, meen dat ik je die vorig jaar ook gegeven heb - doet ie t ook weer ?

    anneke, ik was vorige week woensdag even naar dongen (Br) bij zeelenberg.     een leuk ritje want het landschap is daar zo anders dan bij ons hier rond de stad.    er zitten daar veel kwekerijen en zal daar nog eens verder kijken.     fuchsia en pelargoniumkwekerij zeelenberg kan zich daar heel goed uitleven.    wat een verbetering tov het terrein in rijswijk.     heb gekocht P. milfield rose (daarvan had ik uiteindelijk ná jaren nog maar 1 stekje van over),  bold sunset, alpine glow, wendy read, yvonne.   P. appleblossom rosebud en denise heb ik genoeg stekken van kunnen nemen.  grotere exemplaren hebben ook gewoon de winter overleefd.     fuchsia ; de groots lady, club nordcoast, asure, annabelle, martins choice.   deltas's sarah (sarah blue noemen wij hem) was er niet.   zijn allemaal stekplanten, dus bloeien nog niet.    maar daar is de prijs dan ook naar.     bij elkaar 17,50 en groot worden ze vanzelf.     moet even uitzoeken wat struiken en wat hangers zijn en dan kunnen ze verpot worden.     vraag me wel eens af waar al deze bijzondere soorten heen gaan.    wat je bij de tuincentra tegenkomt, staat nooit een naam op.

    komt een van jullie wel eens bij kwekerij Gommer in Dalen (Dr?) .      daar staan wat kuipplanten die ik heel graag zou willen hebben.   oa de witte en roze iochroma.      de blauwe heb ik ooit van mike gekregen en die staat inmiddels al jaren mooi te wezen.     is lang niet zo tropisch als we zouden denken, want hij komt alleen maar binnen als het echt gaat vriezen.   mischien een idee om eens een uitstapje te maken voor als ik binnenkort weer bezoek uit afrika krijg .     ben een geboren drenthse, dus terug naar mijn roots !

    grts