fijn dat je zo geniet van de tuin nu alles zich weer van zijn beste kant laat zien. ik geloof ook echt dat bemesting en af en toe wat verse tuinaarde,wonderen doet. nu hebben we dit jaar wel bijzonder groeizaam weer. een warme maart om alles snel de grond uit te jagen en dan rustig richting de zomer met wat frisser weer, regen, hitte - ja, noem maar op, we hebben het gehad. ook heel veel planten die niet echt winterhard zijn, hebben de winter prima overleefd. ik lees regelmatig dat planten eigenlijk dood gaan omdat ze lange tijd in koude, natte grond staan en niet doorde vorst op zich. mijn ervaring is inderdaad dat als ik ze op een droge plaats laat overwinteren, ze vanzelf weer verder groeien zodra ik water ga geven. alle pelargoniums staan weer prachtig te bloeien. ik neem stekken en laat de oude planten staan - overleven ze dan mogen ze blijven en anders heb ik toch een opvolger. misschien dit voorjaar een beetje erg enthousiast geweest tijdens mijn bezoek aan een paar pelargonium/fuchsia kwekers . overal staan potten en alles moet water hebben ! maar ik geniet ook iedere dag van al het moois.