Dank dames voor de tips. Ik heb ze genoteerd. Ik hoop echt dat bij jullie alles goed gegaan is met de storm. Hier heeft het flink gewaaid maar niet zo extreem als in het midden van het land. Alleen bloempot kapot maar dat is niets bij vergeleken wat ik verder heb gezien op tv. Echt erg. En fijn Anneke dat je op tijd was met de rozenboog. En Martine de bank had vastgeknoopt.
Helaas kon mijn man niet meer thuis komen uit Breukelen. We snappen best dat treinen niet konden rijden maar de NS is altijd heel erg slecht met hun info. Mijn man heeft vanaf 17.30 tot zo rond 22.00 geprobeerd thuis te komen omdat de ns steeds aangaf dat er, zij het weinig, toch wel treinen reden. In Breukelen geen treinen naar Utrecht, bussen reden door die zaten al vol. Op een gegeven moment kon hij zich nog in een bus naar Amsterdam proppen, van daaruit zouden noch treinen naar het noorden gaan. Dit staat dan eerst wel aangegeven maar als de tijd daar was kwam er geen trein. Gelukkig hebben we een zoon bij Utrecht wonen en kon hij tegen 23.00uur nog met een trein vanuit Amsterdam naar Breukelen, daar heeft onze zoon hem opgepikt en bij hen geslapen. Vanmorgen waren de kleinkinderen er en dat maakte heel veel goed Maar zoals gezegd, dit is niets vergeleken bij andere dingen. Het is vooral de ergernis van de slechte communicatie van de NS.
En de volgende keer weer over de tuin. Ik wil aan de slag buiten maar helaas, koud!!
Hinke ww